Overdag slapen in eigen bed

<p>onze zoon is nu 11 weken. Begint nu eindelijk overdag goed te slapen.</p><p>alleen slaapt hij nog veel bij ons op de bank/ in onze armen.</p><p>snachts slaapt hij goed in zijn eigen bed (19:00-07:00, met nog voeding tussen door)</p><p>maar overdag.. hij slaapt wel, maar net 45 minuten. Terwijl in onze armen/ op de bank wel uur/uren. </p><p>Ook ben ik zelf erg van de regelmaat en de ritmes. Met voedingen hebben we nu aardig ritme.  Wanneer kwam bij jullie een ritme?</p><p> </p>

Onze dochter, nu 7 weken, had veel moeite om alleen te slapen.  Wat werkte was inbakeren en in de reiswieg.  Wel beneden zodat ze ons kon horen maar dat sliep ze uren in. Sinds eergisteren wil ze overdag ook in dr bed  heb dan nog wel zachtjes de radio op de achtergrond en dat sliep ze nu ook 2x 3 uur in. De nachten doet ze, net zoals bij jullie,  wel in dr eigen bed.
Eigenlijk kwam ze er dus zelf mee en ik voelde aan dat het goed was om het maar gewoon te proberen. Denk het moederinstinct? Merk dat als ik twijfel dat het een kansloze missie wordt. 
 Luisteren naar je gevoel!
Succes!

Terug
Bovenaan