Overdag slapen

<p>Mijn dochtertje is nu 7 weken en wil overdag alleen maar in de draagzak slapen. Vanaf half 8 s’avonds wil ze wel in haar wiegje slapen bij ons op de kamer. Ze slaapt met een Pacco ivm maaiende armpjes. </p><p>Het zou zoveel makkelijker worden als dochter overdag in elk geval 1 slaapje overdag in haar wiegje zou doen. Begin aardig last van mijn rug te krijgen van het dragen en dan kan ik ook eens mijn zoontje een knuffel geven en even helemaal tijd voor hem hebben. </p><p>Echter bij het in haar wiegje leggen (al bij het inbakeren) raakt m’n dochtertje helemaal overstuur. Even laten huilen al geprobeerd maar ze blijft krijsen. White noise geluiden werken ook niet omdat ze er overheen krijst. Het is tot nu toe twee keer gelukt dat ze even in slaap viel, maar werd na 10 minuten weer wakker en begint dan gelijk weer te huilen. Iemand misschien met dezelfde ervaring of tips? </p>

Hoi,
Wiegje wat voorverwarmen en beneden zetten zodat ze de geluiden hoort die ze ook hoort als ze in de draagzak zit?

Hier dezelfde ervaring. Box ging iets beter, met babynestje. Heb ook als tip gelezen om om het matras een gedragen tshirt te doen, dat naar jou ruikt. Kan je wellicht proberen. Helaas geen mega tips, zelf bijna nonstop kind bij me gedragen gedurende mn verlof haha

Wij hebben boven in t begin de radio aangezet. Want ze gaan van een kamer met geluiden ineens naar een hele stille kamer. En elke week de radio iets zachter. 

[quote quote=10199765]Hier dezelfde ervaring. Box ging iets beter, met babynestje. Heb ook als tip gelezen om om het matras een gedragen tshirt te doen, dat naar jou ruikt. Kan je wellicht proberen. Helaas geen mega tips, zelf bijna nonstop kind bij me gedragen gedurende mn verlof haha[/quote]
Dankje! Van het shirt ga ik eens proberen. 
Hoe is het gegaan toen je weer bent gaan werken? Wilde je kindje op de opvang wel slapen? 

Hoi hoi, 
hier ook gehad, tot 12 weken oud heeft ze non stop in de draagzak gezeten. Wilde inderdaad echt niet ‘alleen’ slapen. 
White noise geprobeerd, werkte idd ook niet
shirt van mij om het matras 
proberen in box, kinderwagen slapen. 
Bed voorwerwarmen 
erbij blijven zitten, een hand van mij op haar rug (slaapt op buik) en dan uiteindelijk proberen niet meer aan te raken alleen erbij blijven zitten en steeds stukje verder van bedje vandaan gaan zitten. 
In ons bed geprobeerd, ik dacht dan ruikt het nog sterker naar mij
een knuffel een aantal dagen onder mn shirt gedragen zodat mn geur eraan zat. 
Hmmm.. ik weet het eigenlijk niet meer wat ik allemaal geprobeerd heb alleen ik weet wel dat niks hielp en ze ging richting de 13 weken en ineens was het over en sliep ze wel in bed/kinderwagen en wilde ze absoluut niet meer in draagzak haha. Maar ik herken het, mn lichaam deed zo verschrikkelijk veel pijn van bijna 24/7 dragen, alleen in de nacht niet. Ik hoop dat je iets kan vinden wat werkt :)

Ons zootje van 6 weken wil overdag ook niet in bed slapen...dus je ben niet de enige..hier ook al meerdere dingen geprobeerd maar nog niet de goede gevonden

Terug
Bovenaan