Overdag Slapen

Hallo allemaal,

Onze zoon is twee maanden oud en wil overdag niet slapen. Als we gaan wandelen valt hij wel in slaap maar in zijn eigen bedje wil hij niet slapen. Af en toe valt hij wel in slaap maar na 15 a 20 minuten wordt hij dan weer wakker en huilt dan heel hard. Hebben jullie tips of ervaringen om mij te helpen. Moet ik hem laten liggen en laten huilen (hij huilt wel een uur lang, we gaan wel steeds kijken) of is het beter om hem op een gegeven mome3nt eruit te halen??

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft...

Groetjes Monique
 
ik kreeg met hetzelfde probleem te horen dat ik hem gewoon 1 uur per dag op bed moet leggen, ook al huilt ie 1 uur sommige kinderen hebben dat nodig ze moeten het eerste deel van de dag verwerken, en de ene slaapt dan de ander huilt of speelt maar geef ze wel de tijd voor zichzelf!
ik dacht toen jij bent gek!! maar toch gedaan en idd na een paar dagen van een uur huilen ( ik geen nagels meer maar toch erbij neergelegd omdat hij het nodig scheen te hebben) doet hij nu een slaapje, een uur soms anderhalf en na een tijdje zelfs 2 keer per dag!!!
ik hoop dat het je helpt...
gr brenda
 
Hoi,

Heel belangrijk is om ritme aan te brengen. Hij kan nu niet uit zichzelf in slaap komen, en maakt zichzelf wakker. Misschien door rondmaaiende armpjes? Wat bij ons heel erg heeft geholpen is inbakeren. Daardoor voelt je kindje weer de bescherming die hij in je buik ook had. Het is even doorbijten, want je moet hem toch een poos laten huilen. Maar na een dag of 2, sliep onze zoon als een roos! Meer informatie hierover vind je op www.debakermat.nl
Heel veel succes
 
Terug
Bovenaan