overdag slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Hoeveel slapen jullie kindjes nog van rond de 14 maanden. Mijn dochter heeft niet veel zin meer in het ochtendslaapje. Eerst sliep ze s'ochtends 1,5 en s'middags 1,5 uur. Maar sinds het ochtendslaapje eraf is gaat ze 's middags niet langer slapen. En 1,5 vind ik een beetje weinig, ze is dan aan het einde van de dag echt heel erg moe.
Ben benieuwd....
groetje Roxan

Hai,   mijn dochtertje is nu bijna 15 maanden en slaapt 1 middagslaapje. Dit doet ze al sinds ze ongeveer 11 maanden is, alleen rond het tijdstip dat ze los ging lopen (13 mnd) heeft ze een week of 6 weer 2 slaapjes per dag nodig gehad. In totaal slaapt ze ongeveer 13 uur per etmaal, niet heel veel slaap nodig dus!
's avonds van 20.30 tot 7.00 en overdag nog 2 a 3 uur, ze gaat meestal tussen 12 en 13 dan slapen.

hallo,
mijn dochter van 14 maanden slaapt 's avonds van 19.00u tot 08.00uur en overdag nog gemiddeld 2 uur. dus in totaal 15 uur. het is wel erg afhankelijk hoe laat ze 's middags naar bed gaat. als ze om 12 erin ligt dan slaapt ze 2 a 2,5 uur. Maar als ze er om 12.30 erin gaat dan slaapt ze maar 1 a 1,5 uur... wat dat half uurtje nou voor verschil maakt  ??? maar ja uit proberen dan kom je een eind  
ze is wel in het begin een hele slecht slaper geweest overdag! vanaf 4 maanden slaapt ze nog maar 1 keer per dag,en heeft ook altijd veel moeite met inslapen. maar sinds ze een jaar is heeft ze eindelijk een ritme te pakken en is slapen geen probleem meer!
groetjes

Mijn zoontje van 14 maanden, slaapt van 19.00 uur tot 06.30 uur.
Overdag doet hij een slaapje van ongeveer een uur.
Hij heeft altijd weinig geslapen, maar is 's avonds ook echt heel moe.

Femke bijna 14 maanden slaapt   van 20.00 uur tot 06.30. Ze doet s'ochtens een slaapje van een uurtje tot 1,5 uur. en s'middags een uurtje, maar de laatste tijd slaat ze dat uurtje over. Voor dat ze ging lopen sliep ze alleen s'ochtends. Femke heeft altijd weinig geslapen. Terwijl ze enorm actief kind is.

mijn zoontje is 15 ½ maand, en slaapt van ongeveer 19.00 uur / 19.30 uur tot aan de andere morgen 8 uur.. soms is hij om half 8 wakker.. de ene morgen slaapt hij nog wel eventjes en de andere morgen niet, maar als hij `s morgens niet slaapt dan ligt hij om half 2 in bed tot half 5.., slaapt hij `s morgens wel (meestal half uurtje, drie kwartier) dan ligt hij om 2 uur in bed en dan tot ongeveer half 5

Maud is 14 maanden en slaap thuis 's ochtends meestal nog een uurtje van 9 tot 10 uur. En 's middags nog 2 a 3 uur. Van ongeveer 13:00 tot 15:00/16:00 uur.
Voor deze periode dacht ik dat ze naar 1 slaapje toe ging maar heb het idee dat ze nu juist weer meer slaap nodig heeft.
Maud slaapt verder van ongeveer 19:30 uur (gemiddelde tijd) tot de volgende ochtend
7 uur/ 7:30 uur.
Maud gaat 2 dagen naar het KDV en daar slaapt madammeke bijna niet. Ze slaapt dan overdag maar een klein uurtje. (wil niks missen van de andere kindjes) En vaak leg ik haar dan zodra ik thuis ben met haar en nog even met d'r geknuffeld te hebben nog even een half uurtje op bed voor het eten. Dan trekt ze het 's avonds wel weer door tot de gewone tijd.

Terug
Bovenaan