overdag slapen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Onze dochter van 6,5 week slaapt sinds een week overdag niet. Alleen doezelen op schoot, maar zodra haar billen het bed raken is ze klaarwakker. Of ze slaapt een kwartiertje/halfuurtje en dan zet ze het op een gillen. Laten huilen heb ik geprobeerd, maar helaas valt ze niet in slaap. Ze gilt steeds harder en harder (tot 20 minuten aan toe!)
s Nachts slaapt ze wel in haar eigen bedje. Ze gaat dan slapend naar bed en dan slaapt ze wel goed. Regelmaat etc. vind ik lastig, omdat ik ook een dochter van 3 heb rondwandelen. Maar ik vind met haar op schoot zitten of in de draagzak de hele dag ook geen optie.  
Hebben jullie tips? Is dit weer zo'n sprong?

Groetjes, Dionne

Hallo allemaal,

Onze dochter van bijna 12 weken vertoont hetzelfde gedrag....ik ben dus ook benieuwd naar de antwoorden!
lfs ing

hallo dames

djaimy had dat ook en ik ben eerst begonen met de bakerzak en regelmaat. maar de bakerzak was toch nog te vrij (hij is erg druk)
en nu ligt hij sinds 3 weken ingebakerd en dat samen met redelijke regelmaat gaat het goed en slaapt hij overdag ook. ons bevalt het erg goed in het begin vond ik het wel zielig dat strakke ingepakte maar met de eerste keer ingebakerd te zijn is meneer zo lekker in slaap gevallen dat ik zoiets had van ja dat is voor hem toch ook wel lekker. het is wel even een gedoe maar als je eenmaal onder de knie hebt is het zo gedaan.

groetjes angela

hallo allemaal,

ik heb tot vorige week  hetzelfde probleem gehad met onze sem.
(inmiddels 3 maanden oud)
ik leg hem voortaan op zijn buik te slapen en sindsdien slaapt meneertje zonder problemen, zowel 's nachts als overdag.

groetjes ilonka

Terug
Bovenaan