overdag slapen????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Bram wil overdag niet meer slapen
als we hemin zijn bedje leggen begint hij te huielen en te krijsen net zolang tot dat hij ervan overgeeft, terwijl hij eerder meteen lekker inslaap viel en nooit er een probleem van maakte.........we hebben hem nu maar uit bedje gelaten en hij is nog steeds heel erg vrolijk aan het spelen en aan hem is ook nu niet te zien dat hi moe is of moe aan het worden is.......ik weet dat ik vroeg van de middagslaap af was en mijn man ook maar het is gewoon zo lekker als hij nog even slaapt overdag en hij is nog maar net 14 maandjes dus het is ook wel goed voor hem om nog even te slapen maar wat moet ik dan????? hij spuugt me elke keer het hele bed eronder
heb nu besloten om hem nog wel elke keer in bed te leggen maar zodra hij weer zo begint te huilen en te krijsen haal ik hem er weer uit en dan s'avonds maar wat eerder naar bed toe of heeft iemand een ander idee?????
ale tips zijn welkom

xxx

Geen tips, maar ik wil even zeggen dat ik het me kan voorstellen dat het lastig is. Gaat hij nu heel vroeg naar bed 's avonds?

groetjes Maris

hoi hoi

jammer dan idd dat hij niet nog even wil slapen

wil wel ff zeggen dat eht goed een periode/fase kan zijn hoor

Ryan had dat laatst ook een paar dagen en nu heeft hij gewoon 1 slaapje

succes ne hopelijk   is het ff een fase

groetjes moekje

jee meid, lijkt me lastig.
Maar ik zou inderdaad hem wel even op bed leggen en kijken wat er gebeurt. Voor het zelfde geld is het weer een fase en wil hij over een paar dagen wel lekker 's middags slapen.
Maar dat hij zo huilt dat hij gaat spugen lijkt me ook naar...voor hem en voor jou. Dat zou ik ook niet volhouden hoor...zo zielig.

Dus even geen tips van mij maar hou vol!
Tamar

Terug
Bovenaan