He jacoline!
Misschien heeft mika gewoon niet zoveel slaap nodig OF slaat hij zichzelf wakker door de ongecontroleerde bewegingen die ze nog maken?
Maudy heeft dit ook wel, en slaapt de ene keer beter dan de andere keer. Gelukkig hebben we een babyfoon met cameraatje zodat we goed kunnen zien wat ze doet.............big brother (mama......) is watching her..........
Wij hebben maudy inmiddels in een puckababy, en hiermee is het wel iets verbeterd maar ik vrees ook dat ze gewoon een lichte slaapster is, buiten een schone slaapster natuurlijk!
Ik merk wel dat sinds we haar wat langer wakker hebben na de voeding, dat ze dus vermoeider is en daardoor wel weer sneller en langer in slaap valt. We doen het hier met 1,5 a 2 uur dus dat is keurig.
Ook heb ik gelezen dat er een sprongetje aan zit te komen (lang leve oei ik groei) en aangezien Mika ook te laat was (toch?) zou het kunnen zijn dat hij midden in een sprongetje zit en dus minder slaapt...............oftewel": slechter slaapt............
Met andere woorden...............ik heb geen flauw ideen, dit zijn zomaar wat dingen die me te binnen schieten.............
Hoe doet mika het verder? Wat een lekker jochie om te zien, ook al zoveel haartjes!!!
Liefs Rimke