overdag slapen

hallo dames,,, ik zit in een dilemma ,, marina slaapt snacht heel erg goed door al vanaf het begin ,,, overdag slaapt ze bijna niet echt haze slaapjes nog geen half uur tussen iedere voeding in ,,, als ik haar in bed leg gaat ze heel hard huilen ,,,, want vinden jullie gewoon zo door gaan of gewoon ff flink laten huilen in der bedje !!! ik ben erg van mening dat een baby echt niet hoeft te huilen !! maar soms merk ik aan marina dat ze echt heel erg moe is groetjes mandy

Hey Mandy.

Hier is het slapen overdag ook minimaal, maa dat komt door de reflux.
Wil Marina ook niet in de kinderwagen slapen?
Sommige kids hebben het even nodig om in slaap geschommmeld te worden.

Gaat Marina na het huilen in bed wel slapen?
Zo ja dan zou ik haar laten liggen. Finn huilt zichzelf ook vaak in slaap. Als ze blijft huilen en niet haat slapen zou ik haar er weer uit halen.
Wil ze ook niet in de box slapen?

Succes!

Liefs Danielle

Hoi Mandy

Merle slaapt ook heel goed 's nachts en 's morgens.
Overdag slaapt ze ook maar een half uur tot een uur. Ik probeer haar wel zo veel mogelijk in haar bedje te leggen, zodat ze hier wel aan went en daar een vast ritme in krijgt.

Flesje..spelen...en op bed.. dat gaat goed, en blijkbaar heeft ze dan niet meer slaap nodig want ze is verder heel tevreden.

Als ik zo je verhaal lees dan is het ongeveer hetzelfde.

xxx

Hoi,

Snachts slaapt ons meisje ook al goed door. Overdag slaapt ze ook wat korter. Wij proberen haar zo moe mogelijk te maken overdag door spelen enz. dan slaapt ze vaak ongeveer 2,5 uur en is dan weer 2 uur wakker.

Hoi,

Als je echt het idee hebt dat ze moe is dan zou ik haar even laten huilen. Sophie kan soms heel erg tegen haar slaap vechten, en laat haar dan maar even huilen en meestal is het na 5 min dan toch stil. Ook al lijkt dat voor je gevoel natuurlijk een eeuwigheid hahaha. Als ze echt blijft huilen dan ga ik er wel naartoe.

Groetjes.....

Ik vind het zelf ook lastig om Gideon te laten huilen ook al weet ik dat hij dat soms even nodig heeft om in slaap te vallen. Gideon sliep tot twee weken geleden overdag ook haast niet, ook van die hazenslaapje behalve als we weg gingen met de auto en ergens op visite sliep hij zo drie/ vier uur maar anders haast niet. En dan kwam hij vaak ook nog een keer in de nacht. Hij was tussen door ook erg huilerig. Nu sinds twee weken zitten we in een lekker ritme en slaapt hij ook beter en is vrolijker als hij wakker is. Gideon heeft wel een speentje en knuffeltje en slaapt nog in de kinderwagenbak, ik laat hem nu overdag wel gewoon boven slapen (hij sliep tot nu toe dan beneden in de kinderwagenbak maar is nu erg verkouden en hoesten/ benauwd dus heb hem nu overdag wel weer beneden).
Maar als ze verder vrolijk is en de nachten wel door slaapt zou ik me geen zorgen maken hoor, Yara had ook af en toe periodes dat ze juist heel veel sliep overdag en dan weer haast niet.

Liefs Marie

Sara slaapt op dit moment weer veel tussen de voedingen door. Maar er zijn ook periodes dat ze genoeg lijkt te hebben aan 45 minuten.

Het huilen herken ik wel, meestal is ze zo moe dat ze niet meer in slaap kan vallen. Laat haar dan huilen, max. 10 minuten. En dat houd ik bij, lijkt immers altijd veel langer.
Gaat het huilen door of veranderd het huilen dan haal ik haar uit het bedje, in de wipstoel om schommelend in slaap te vallen en daarna leg ik haar in bed.

Terug
Bovenaan