<p>Hoi hoi! </p><p>Mn dochtertje is aankomende woensdag 11 weken oud (4 weken te vroeg geboren) </p><p>overdag slaapt ze zo slecht! Ze wilt alleen bij mij in de draagdoek slapen, maar dit wordt ondertussen ook echt een strijd om haar in slaap te krijgen. Als ik dan naar buiten ga en stevig doorwandel dan valt ze uiteindelijk wel in slaap, maar zo gauw ik weer thuis kom is ze weer wakker, in huis loop in een halve marathon, wilt ze eindelijk in slaap vallen.. vaak wordt ze ook weer gauw wakker. Ik let heel goed op haar slaapsignalen, vaak aan het einde van de fles draait ze als met haar oogjes en valt ze al bijna in slaap, zo gauw de fles op is doe ik haar meteen in de draagzak en stop haar hoofdje weg, van de prikkels. Anders blijft ze maar rond kijken en valt ze echt niet in slaap. Tussen de voedingen mag ik blij zijn als ze een uurtje slaapt. In de nacht ging heel goed, maar als ze nu voor een flesje komt en die op is, begint ze ook ineens te pruttelen en moet ik ook even mn best doen om haar weer in slaap te krijgen. Herkenbaar voor jullie? Of tips? </p>