overdag veel wakker

Hallo allemaal

Wij  hebben een schat van een meisje, nu 12 wkn. ,s Avonds slaapt ze vanaf ongeveer half 7 tot de andere ochtend half 8. Om 23.00 uur 's avonds maken we haar wakker voor de laatste fles en daarna slaapt ze gelijk weer door. Als ze smorgens wakker wordt gaat ze ook weer gelijk na haar flesje naar bed, tot ongeveer half 10!En dat is het eigenlijk voor de hele dag! Wij hanteren ook dat rust en regelmaat volgens Ria Blom, maar langer dan een uur slaapt ze echt niet. Inbakeren helpt ook niet!En als ik haar dan uit bed haalt is ze duidelijk nog moe: dan wil ze niets en huilt om van alles!Haar gewoon laten huilen helpt ook niet, dan brult ze de hele boel bij elkaar, en raakt ze helemaal overstuur! Ik weet het gewoon niet meer! Wie heeft er een tip, of heeft maakt hetzelfde mee met haar spookje!????

Hoi,

Wij hebben vorige week precies hetzelfde meegemaakt met onze spook. (Nu 10 weken)
Ik heb toen even op internet zitten neuzen en kwam toen terecht op www.inbakeren.nl
Ik kwam er dus achter dat ons zoontje helemaal oververmoeid was.
Ik heb hem toen echt bij het eerst geeuwtje al in bed gelegd na een voeding (en dat was heel snel). Daarna ging het steeds beter. Maar nu is hij nog steeds niet langer als drie kwartier tussen de voedingen wakker.
Je moet maar eens kijken op die site als je dat nog niet had gedaan, ik had er heel veel aan.

Succes!

Exact hetzelfde gehad met Lucas, 9 wkn.

Uiteindelijk helpt bij ons, ingebakerd in mijn zachte knuffelvest in het wippertje met speen en maar schommelen tot hij weggedut is.

Martine

Hoi,

Je bent niet de enige ik herken je probleem, maar helaas kan ik je niet helpen met de oplossing. Deze oplossing heb ikzelf ook nog niet gevonden. We zijn nu begonnen met inbakeren om ervoor te zorgen dat ze overdag langer dan een uur na haar voeding slaapt. Helaas zien we nog geen verschil. In de avond en nacht slaapt ze gelukkig als een roosje, maar overdag blijft lastig. Of inbakeren dus noodzakelijk is voor haar, vraag ik me af. We houden dit nog een paar dagen vol en zien we geen verandering, moeten we er ons denk bij neerleggen dat onze dame na een uur slapen voldoende rust heeft gehad. Het lastige is dan wat doe je dan tot haar voedingstijd? Eerder voeden, maar dan krijg ze teveel flessen of blijven rondwandelen met je huilende meid....ik weet het ook niet. Het is in ieder geval fijn om te lezen, dat meerdere mensen dit probleem hebben. Kunnen we elkaar een beetje steunen en wie weet komt er nog iemand met de gouden tip.
Groetjes en sterkte...

Wij hebben vanaf het begin af aan al regelmaat en rust willen brengen in het leventje van onze dochter.

De eerste keer huilde ze ruim 1,5 uur en daarna werd het minder.

Nu weet ze dat ze na de fles lekker mag spelen in de box.....en als ze
aangeeft dat ze moe is (oogjes wrijven/gapen etc) dat ze dan naar bed
mag. Meestal is ze 1,5 tot 2 uur wakker en daarna slaapt ze weer
ongeveer 2 uurtjes. Ze is nu 18 weken maar het gaat perfect. Echt het
begin is doorzetten, maar het werkt wel!!!

Ze is af en toe gewoon blij dat ze naar bed mag. Ze kijkt je aan, lacht
en steekt haar duim in haar mond..af en toe ff simmer de sim en dan
vertrokken.

Suc-7

groetjes Claudia en Maud-je

Terug
Bovenaan