overdekte speeltuin delft?

A

Anoniem

Guest
Een tijdje geleden was Cissy naar een overdekte speeltuin geweest in Delft. En het was zoooooooooooo geweldig!
Nu hebben we morgen een familiedag in Delft met smiddags een vrij programma. Als het weer nou niet zo geweldig is wil ik daar wel heen met nog wat kleintjes van de familie. Maar....waar was het?
Was het Kids Playground? Op de kleveringweg? Of was het iets anders?
Liefs Nelleke

Hoi,

Ik breek effe in..
Je moet er dan bij Delft-Noord af, daar waar die heeeele grote M staat (mc-donalds). Je moet dus de afslag van de Mc nemen en die voorbij rijden. In het verlengde daarvan zit het in een kantoorpand. Ik weet zo even de straat niet, maar Cissy wel. Er ligt ook een Kartbaan, dus valt wel op.

Het ligt dus min of meer aan de snel weg.

Esmé mv kay

Het is in het kantoorpand tegenover de kartbaan (blekermolen kartbaan of zo iets) en idd bij de afslag die esmee aangeeft.

Ik ga er ook wel eens naar toe. Het is alleen natuurlijk lang zo groot niet als in Rotterdam).

Je moet wel goed kijken wanneer je eenmaal bij het pand bent want er staat niet een supergroot bord op ofzo

Nou, we zijn al in delft, dus die afslag heb ik niets aan (hoewel, als ik denk aan de M kom ik er vanzelf, neus in de lucht ..... jammie)
Ik moet dus in mijn navigatie een straatnaampje invullen.
Thanx anyway!

ff googlen en dit is het adres

kids playground in delft

Kleveringweg 35

2616  LZ  
Delft

Hihi, ja dat had ik zelf ook al gedaan. Het adres staat ook al boven in de aanhef. Maar ik vroeg me af of dát dan ook degene was die Cissy toen bedoelde... Of dat er misschien nog een was.

Yep, that's it!!!
Volgens mij wordt het goed weer morgen, maar als je gaat: wil je me dan bellen? Misschien dat ik dan ook ff langswip (als je dat leuk vindt natuurlijk?)

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan