Overdonderd

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

vandaag ging ik naar de vk voor de gewone controle. Ik ben 35 weken en vijf dagen. Omdat mijn zwangerschap zonder echte problemen verloopt, verwachtte ik binnen 2 minuten weer buiten te staan. Wat blijkt: ligt meneer of mevrouw in een stuit! Ik was helemaal perplex en overdonderd. Drie weken geleden heb ik nog een echo gehad en lag de baby met z'n koppie naar onder en was hij/zij al aan het indalen. Nu ligt ie dus met zijn hoofd naar boven! Ik was helemaal van slag. Donderdag a.s. moet ik weer naar de vk en maakt ze opnieuw een echo. Dan moet ik ook laten weten of we willen laten draaien. Ik wil dat de gyn het wel probeert, het draaien. Ik wil graag thuis bevallen, maar met een stuit kan dat natuurlijk niet. Maar goed, hopelijk draait hij of zij zich weer vanzelf om en komt alles toch goed. Maar helaas is mijn onbezorgde gevoel wel weg. We wachten dus maar af...

Groetjes, Hanneke

Ja das een onaangename verassing zeg. Hopelijk maakt de baby uit zichzelf nog een mooie salto en gaat ie goed liggen!

Hoi Hanneke.

Ik heb precies hetzelfde gehad, vorige week dinsdag.
Ik had dan ipv een stuiter, een dwarsligger,..
weg roze wolken!!

maar toen ik donderdags in het ziekenhuis kwam, voor echo en evt versie,... toen lag het weer naar beneden..

Ik hoop dat dit voor jou ook zo is!!

(bij mij is de kans er nog wel dat hij terugdraait,.. is namelijk nog lang niet ingedaald...)

ik hoop dat het blijft zitten bij mij..

groetjes, en sterkte!!

jeannette

Terug
Bovenaan