Overdreven emotioneel - wie nog meer?

Ok, tot nu toe eigenlijk niet enorm veel last van overdreven hormonale stemmingswisselingen gehad, maar sinds een paar dagen is het flink raak! Ik heb ineens een ochtendhumeur. M'n vriend plaagt me ermee en normaal kan ik dat echt wel hebben, maar nu... hij doet bijna niks, maar ik kan zo in huilen uit barsten. En vanochtend was Snuf de Hond op TV, ja gewoon een TV-serie voor kinderen en er was een zielige scene en ja hoor... daar kwamen de tranen weer. Echt belachelijk! Hahahaa... nog iemand anders die daar last van heeft?

haha, heel grappig, kheb precies hetzelfde nu. De hele zwangerschap voelde ik me eigenlijk zo relaxed qua emoties, maar de laatste 2 weken is het raak hoor! Gek toch? Snuf de hond heb ik net ff gemist, maar juist bij alle mooie gebeurtenissen op tv ben ik in tranen. Eerder had ik misschien heus wel een traantje gelaten, maar nu echt tranen en bij zoveel dingen!

We moeten het nog maar even handelen denk ik, of onze traanbuizen zijn alvast aan het inwerken voor de kraamtranen ;)

hahhahhah wat herkenbaar nu kan ik er ook om lachen maar op het moment dat ik het had kon ik ook niet meer ophouden met huilen.zal beetje vertellen wat er was.nils holgerson (hahhha)was op tv en aka die gans had vroeger een zzon gekregen van een adelaar aangezien zij een gans is wilde ze dat haar zoon in lapland bleef om uit te groeien tot adelaar en niet tot gans.maar de zoon wilde mee en ze beloofde dat hij meemocht de volgende ochtend als ze verder zouden trekken.zijn ze s nachts vertrokken, en di zoon zag ze gaan en begon er achteraan te vliegen maar hij had nog niet genoeg conditie om ze in te halen en hij bleef ze roepen en hun vlogen gewoon verder.nou ik had het niet meer ik hield niet meer op komt mijn vriend binnen wat er is kon ik gaan uit leggen dat ik nils holgerson aan het kijken was.ben blij dat ik dus niet de enige ben.

Haha wat grappig! Ik heb het omgekeerde. Was de laatste 2 maanden erg labiel en word nu weer wat rustiger nu ik de 38 weken ben gepasseerd. man en kindlief vinden dat wel erg prettig hihi!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan