Overdwars in bed

Yara ligt elke morgen overdwars en zonder deken in bed. Hoe ze het voor elkaar krijgt??? Ze ligt ingebakerd maar zelfs dan krijg ze het dus voor elkaar. En de deken heeft ze dan wegeschopt naar het voeteneind.   Nu is het niet zo heel koud hier in huis, maar zonder deken vind ik ook een beetje overdreven. Heeft er iemand tips?

Ligt ze dan nog wel in haar bakerdoeken? Ik weet niet of die warm genoeg zijn..
Kyna kroop als baby ook altijd boven de dekens uit, bij haar hielp een slaapzak al.
Lynn slaapt in de bakerzak en blijft meestal wel netjes liggen, gaat alleen wel erg dicht met haar gezicht tegen de zijkant van haar wieg liggen.

Zoë heeft iedere ochtend de slaapzak uitgestampt en ligt dan overdwars zonder dekens en dus met blote benen in bed. Ze lacht als we binnen komen en is niet aanhet bibberen, dus ik maak me geen zorgen..
Ik heb dus geen tips helaas.
Groetjes Ylona

Ja ik zou ook die tip willen! Carmen ligt ingebakerd (pacco) en dan nog krijgt ze het voor elkaar om omhoog te schuifen, ik schrok mij rot toen ik dat voor het eerst zag, maar na een brede glimlach, ach...

Katie deed dat dus ook! Wij hebben haar toen maar vastgespeld met grote veiligheidsspelden aan het matras!! Hielp geweldig!
Nee hoor, dit was natuurlijk een grapje!!
Maar toen ik haar 2 x achter elkaar haar zo aantrof, dus echt helemaal zonder dekentjes en alleen maar een dunne bakerdoek om haar heen, hebben wij besloten om haar in een dikke winterslaapzak te leggen. Overdag ligt ze dus in haar bakerzak en snachts (omdat ze snachts altijd al goed sliep) in haar slaapzak. Gaat geweldig !

Groetjes Mickey

Donna lig ook overdwars in dr bedje. Ik heb haar ook in een slaapzakje gedaan. Zo ligt ze in ieder geval niet zonder dekentje. En als ze het echt koud hebben dan worden ze wel wakker en gaan ze wel huilen hoor.

Groetjes Niekie

Ik gebruik de paccodoek om in te bakenen. Die zit nog wel normaal vast als ze wakker word en toch krijgt ze het dan voor elkaar om overdwars te liggen zonder dekens. Ze voelt gelukkig wel lekker warm aan als ze wakkker word.

Terug
Bovenaan