Overgaan naar KV

Hallo mama’s Ik geef mijn dochtertje van 10 weken volledig bv maar ik ga straks meer werken en wil graag langzaam overgaan naar KV. Nu probeer ik haar 1x per dag kv geven maar ze spuugt alles weer uit. Dit gebeurt niet bij Bv. Hebben jullie adviezen? Hoe hebben jullie dit gedaan?<br />

Hoeveel geef je dan aan kv? Niet teveel? Heb je enig idee hoeveel ze aan de borst drinkt?

Kv is zwaarder en ligt zwaarder op de maag. Misschien drinkt ze zich te vol en spuugt ze daarom alles uit? Ik zou eens proberen om niet meer dan 90cc te geven, kijken hoe ze daarop reageert.

Er kan natuurlijk ook meer aan de hand zijn, allergie o.i.d. Maar kv is vaak wel echt wel even wennen voor het maagje

Je zou kunnen kolven en bv en kv kunnen mengen. Dus 30 ml kv aangevuld met gekolfde bv  en  dat per dag of twee dagen 30 ml bv  vervangen door 30 ml kv. 
Gewoon langzaam de switch maken. 

ik zou ook mengen inderdaad! zo zijn wij ook langzaam overgestapt. Wij gebruikten de voeding van hero en mengden eerst 1 voeding 3/4 bv en 1/4 kv. Op die manier langzaam de kv opvoeren en het aantal voedingen waarbij je mengt opvoeren. 
succes!

[quote quote=10545360]Je zou kunnen kolven en bv en kv kunnen mengen. Dus 30 ml kv aangevuld met gekolfde bv  en  dat per dag of twee dagen 30 ml bv  vervangen door 30 ml kv. 
Gewoon langzaam de switch maken. [/quote]
Bedankt voor je advies. Ga ik proberen

Als ze met 40cc al spuugt zou ik idd gaan mengen. Kijken hoe ze daarop reageert. Welke voeding geef je?

En als dat ook niet werkt,advies inwinnen bij het CB want dan is er waarschijnlijk meer aan de hand. Met bv heeft ze nooit problemen?

[quote quote=10545667]Als ze met 40cc al spuugt zou ik idd gaan mengen. Kijken hoe ze daarop reageert. Welke voeding geef je?
En als dat ook niet werkt,advies inwinnen bij het CB want dan is er waarschijnlijk meer aan de hand. Met bv heeft ze nooit problemen?
[/quote]
Ik gaf haar Kruidvat eigen merk.
Met bv heeft ze geen problemen wel af en toe een mondje terug geven maar ook niet vaak. Ik hoorde ook iets van HA voeding? Ik heb geen idee of die wel goed is. Maar als mengen niet helpt dan ga ik CB om advies vragen.

Terug
Bovenaan