Oke, mijn kindje is nu 6 maanden dus moeten we over op opvolg melk. Maar ik dacht ze krijgen gewoon de zelfde hoeveelheid... Tot dat ik ineens een ander schepje tegen kwam en paniek kreeg en zo'n 1000 vragen. En voel me nu best een stomme moeder. Maar goed hopelijk kan iemand me hier enigzins gerust stellen en helpen.
Mijn uk kreeg 210cc met 7 schepjes kruitvat voeding 1 zo'n schepje was 4,5 gr.
Is het zo dat ze met opvolg melk dezelfde hoeveelheid moeten? Ze is nu namelijk 210cc gewend.
Ze is nu net 7,4 kilo dus rekende ik altijd 7,4 x 150 = 1110 ÷ 5 flessen = 222cc
Ik kan ook nergens op dat pak vinden hoeveel gram nu 1 schepje is.
Ik heb namelijk een melk machine waar ik het moet invoeren. En ik kan het wel wegen maar dat moet toch ook op dat pak staan?
Ze krijgt op dit moment alleen oefenhapjes en alles vind ze nog vies dus ze krijgt nog 5 flesjes op de dag.
En dan loop ik nog te stoeien met tijden.
Ik heb nu dit schema
05.00 fles half 7 naar bed tot 9.00
09.00 oefenhap daarna de fles, half 11 naar bed tot 13.00
13.00 oefenhap daarna de fles,half 3 naar bed tot 17.00
17.00 een oefenhap de fles, half 7 naad bed tot 21.00
21.00 de fles half 11 naar bed tot 05.00
Dit werkt voor ons prima de fles om 5.00 in de ochtend hadden we expres gedaan omdat ik in het begin anders 6 flessen had ivm werk partner.
Nu geeft hij de ochtend voor dat hij gaat werken.
Alleen zie of hoor ik vaak dat mensen hun schema zo rond half 7 begind. Maar mijn kleintje krijgt om de 4 uur fles. Als ik half 7 zou beginnen zou ik nog om 22.30 de laatste fles moeten geven als ik uit ga van 5 flesjes. Ik kan nog geen fles weg laten want de beetjes die ze eet zijn nog geen volledige voeding.
Ik ben benieuwd hoe andere dit doen.
Mijn uk kreeg 210cc met 7 schepjes kruitvat voeding 1 zo'n schepje was 4,5 gr.
Is het zo dat ze met opvolg melk dezelfde hoeveelheid moeten? Ze is nu namelijk 210cc gewend.
Ze is nu net 7,4 kilo dus rekende ik altijd 7,4 x 150 = 1110 ÷ 5 flessen = 222cc
Ik kan ook nergens op dat pak vinden hoeveel gram nu 1 schepje is.
Ik heb namelijk een melk machine waar ik het moet invoeren. En ik kan het wel wegen maar dat moet toch ook op dat pak staan?
Ze krijgt op dit moment alleen oefenhapjes en alles vind ze nog vies dus ze krijgt nog 5 flesjes op de dag.
En dan loop ik nog te stoeien met tijden.
Ik heb nu dit schema
05.00 fles half 7 naar bed tot 9.00
09.00 oefenhap daarna de fles, half 11 naar bed tot 13.00
13.00 oefenhap daarna de fles,half 3 naar bed tot 17.00
17.00 een oefenhap de fles, half 7 naad bed tot 21.00
21.00 de fles half 11 naar bed tot 05.00
Dit werkt voor ons prima de fles om 5.00 in de ochtend hadden we expres gedaan omdat ik in het begin anders 6 flessen had ivm werk partner.
Nu geeft hij de ochtend voor dat hij gaat werken.
Alleen zie of hoor ik vaak dat mensen hun schema zo rond half 7 begind. Maar mijn kleintje krijgt om de 4 uur fles. Als ik half 7 zou beginnen zou ik nog om 22.30 de laatste fles moeten geven als ik uit ga van 5 flesjes. Ik kan nog geen fles weg laten want de beetjes die ze eet zijn nog geen volledige voeding.
Ik ben benieuwd hoe andere dit doen.