<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoe hebben jullie de overgang van 2 naar 1 slaapjes gedaan en wanneer wisten jullie dat jullie kleine hieraan toe was? Mijn zoontje is 13 maanden en sinds een week lopen we te tobben met zijn slaapjes. Op het kdv krijgen ze hem nog maar 1x per dag op bed, maar bij mijn schoonouders slaapt hij super veel. Echter de dagen dat hij bij ons thuis is gaat hij s ochtends rond een uur of 9 naar bed voor 1,5 a 2uur en dan is de middag een drama. Om 13.00uur vertoont hij echt vermoeidheid, maar ik kan hem in bed leggen wat ik wil, slapen ho maar. Hij houdt het makkelijk vol om een uur in bed te keten zonder te slapen. Ik haal hem er dan op een gegeven moment wel uit en ga dan wat met hem spelen, maar slapen wilt hij dan echt niet meer. Wat er dus toe leid dat ik een kind heb wat sinds 11uur wakker is en aan het einde vd dag dus kapot. Ik heb daarom het gevoel dat hij toe is aan 1 slaapje, maar de ochtend weet ik niet hoe ik die dan moet rekken. Hij krijst trouwens ook echt bij elke keer als hij naar bed moet. </span></p>