<p>Hoi! <br />Ons lieve meisje is bijna 12 weken oud en omdat fulltime kolven niet meer gaat, ben ik aan het overstappen op flesvoeding. <br />Het drinken uit de fles is ze gewend, maar dat bestond altijd uit afgekolfde melk. <br />Eerst heb ik kv en bv in 1 flesje gemixt. Niet echt een succes. Dus nu over naar flessen volledig het 1 of het ander.</p><p>sinds ze kv krijgt, drinkt ze minder. Is dit normaal? Ze drinkt nu ook minder uit de flessen waar bv in zit. Vult de kv zoveel meer dat ze minder nodig heeft? <br />Ze is bijna 6kg en ik zag dus dat ze 5*180+6 mag. Nou dronk ze sowieso al niet zulke grote flessen. Ik kom per dag op 700-800 ml en daar moeten we echt ons best voor doen. Ook krijgt ze 6 flessen, ipv 5. We maken haar wel 1x wakker voor een fles s avonds of s nachts. Zij slaapt anders gewoon 10-12 uur lang door s nachts en ik ben bang dat ze dan echt te weinig voeding krijgt (dan zou ze 5 flessen krijgen)</p><p>Mensen hier een idee over/ervaring mee?</p><p>ik merk dat ik ook een beetje huiverig ben om over te stappen naar 5 voedingen, omdat ik niet weet of ze dan nog wel voldoende krijgt. (Ze drinkt de nachtfles ook vaak beter, dan gaat er vaak wel 150-160 ml in). </p>