overgang op opvolgmelk

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraag ons dochtertje is nu bijna 6 maanden oud. Ze krijgt volledige flesvoeding (borstvoeding ging helaas niet goed). Nu moeten we binnenkort dus over op de opvolgmelk (nr.2). Weet iemand hoe je dit aan moet pakken.

Ga je gewoon in een keer helemaal over of moet je elke keer een schepje meer van de nieuwe melk geven. En hoelang houd je dan een samenstelling aan?

Ik hoop dat iemand me kan helpen ben vergeten om het bij het cb te vragen.

Groetjes

Hoi hoi,

wij hebben het ook op het CB gevraagd tegen de tijd dat we over moesten stappen.
Hun antwoord was: je kunt gelijk overstappen, dus niet aanmengen met de 1 en dan steeds meer 2 erbij.

Dit hebben wij ook gedaan, en ons ventje heb nergens last van gehad!!

Maar ieder CB verschilt van adviezen (ben ik hier wel achter gekomen), dus mss moet je ze ff bellen??

Succes!!

Groetjes Debby.

Hoi Inge,

bij allebei mijn kinderen ben ik in 1 keer overgestapt van nr 1 naar opvolgmel (nr 2), ze hebben allebei nergens last van gehad.

Liefs Saskia

Hoi Debby en Saskia,

Bedankt voor julliie reacties. Ik denk dat wij ook maar in een keer overstappen. Mijn dochtertje heeft eigenlijk nog nergens raar op gereageerd wat voeding betreft. Misschien bel ik nog wel even voor de zekerheid naar het cb.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan