Overgelukkige mama... (zwijmel-lul-verhaal)

Hoi Mama's,

Beseffen jullie ook dat onze kindjes groot worden?
Ik geniet zo ontzettend op dit moment van mijn kleine manneke dat ik hem het liefst helemaal wil "opvreten" als ik hem zie.

Dit komt voornamelijk omdat kay nu niet meer zo "breekbaar" is en hem al heerlijk kunt vastpakken. Als ik hem bijvoorbeeld een schone luier heb gegeven en hem aan zijn handjes rechtop laat trekken zodat hij rechtop zit, dan pakt hij mij met beide handjes om mijn middel, duwt zijn gezichtje in mijn buik en begint heel hard te lachen.. ze heerlijk!!
Ook als ik hem op til  dan kan hij ook al zo lekker met zijn armen om je nek hangen en zijn hoofd zo op je schouders leggen.. Ook zo'n heerlijk knuffel moment!!

Ook heeft hij sinds enkele weken om alles de slappe lach. Niet meer zo'n baby lachje, maar de welbekende aanstekelijke slappe lach waarin hij bijna blijft haha!!

Als ik bijvoorbeeld het speelkleed op de grond leg en dan bij hem ga liggen is het ook écht genieten. Hij komt dan helemaal naar mij toe gekropen en begint dan te lachen en tegen mij aan te rollen. Tussen het schaterlachen door friemelt hij aan mijn haar en gezicht en lijkt me echt uit te dagen om te stoeien. Uiteraard wordt meneertje dan flink door mama gekietelt en geknuffelt en hoor ik die heerlijke lach meer..

En niet vergeten het badderen.. Armen en voeten slaan hard in het water op en neer onder het genot van een schaterlach,.. en.. en.. en,.. pff!

Zucht,..

Wat is het toch mooi hè..

Er gaat ook geen dag voorbij dat ik het met mijn vriend erover heb hoe blij we met ons ventje zijn en hoe gelukkig dat we zijn

Ja, ik weet het,.. Tis weer eens zo'n lang zwijmel-lul-verhaal geworden. Maar je maakt mij niet wijs dat jullie niet net zo'n verliefde moeders zijn!!

Dus gooi je zwijmel-lul-verhaal maar in deze topic als je er behoefte aan hebt haha..

Esmé mv Kay

Hai!

Ik zei net nog tegen Gert-Jan dat ik het meeste van hem hou ( zeg ik wel vaker overigens, hihihi ) Maar dat ie erg close gevolgd word een nieuw vlammetje hoor! Ik weet zeker dat je verliefd kunt worden je kind. S'morgens als Frummel wakker word en dan paar keer slaperig met zijn ogen knippert en zich dan realiseert dat ik naar hem kijk, dan krijg ik zo'n geweldige glimlach dat mijn oogjes zich vullen met tranen van geluk...
Vorige week zaten Frummel en GJ nog op een verjaardag en ik ging ze ophalen. Frummel wilde niet slapen bij opa en oma en zat me klaarwakker temidden van alle bezoek op te wachten. Terwijl ik hem oppakte ging ie al kroelen en "nestelen" en voor ik zat was ie tegen me aan in slaap gevallen. Joehoe; nu een natte ogenmoment waar iedereen bij was... Ik voelde me zo trots en op en top mama op dat moment!

Esmee, je hebt gelijk hoor: ik kan inderdaad pagina's door blijven typen over deze wondertjes die kinderen heten. Leest wel lekker weg die mede zwijmel verhalen!

-X- Marieke

Hoi,

Hier nog zo'n dolverliefde moeder! Ik hou van mijn man, maar ik ben ook echt verliefd op mijn kleine jongetje! Het is zo'n heerlijk ventje en zo'n gezelligerd! En inderdaad vooral dat niet breekbare en het naar je toe trekken vind ik zo heerlijk. Vaak liggen we samen op de bank lekker te geiten en dan gaat dat hoofdje ineens heerlijk tegen mij aanliggen, of wanneer hij slaapt en inderdaad die heerlijke giechelbuien of dat geklets tegen zijn knuffels en en nog zoveel meer!
Genieten! Dat doe ik echt ik ben zelf ook de gelukkigste mama met papa op aarde!
Wat is het toch met recht een wonder!

Groetjes Hanneke

Nou esmee, het is dus geen zwijmel-lul verhaal maar de waarheid!!!
Ook hier genieten we iedere dag heel erg van ons meisje!!
Iedere dag leert ze wel iets nieuws waardoor je weer opnieuw SUPER trots bent!!
En het knuffelen en friemelen wat ze nu met je doen, lekker toch??
Maar ook het ondeugend kijken, heerlijk.....

zwijmel, zwijmel...aaaaaaaaaaaah
sorry toch een beetje zwijmelen....

En op het kd vind ze het ook leuk, ze verteld dan hele verhalen met haar vriendjes en vriendinnetjes. echt leuk.

Nou ik wil zeggen tegen iedereen, geniet lekker van die kleine ondeugende maar ooh zo'n lieve kindjes..

groetjes pally

Kian is dus gewoon altijd vrolijk, en dat ziet ook iedereen. Eergister liep ik met hem door een zaal met 300 mensen, en ik denk dat 95% zich vermaakte met het bekkie van mijn kleine. Nou, driemaal raden hoe trots ik daar rondliep. . . .
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
trots!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan