Hoi Mama's,
Beseffen jullie ook dat onze kindjes groot worden?
Ik geniet zo ontzettend op dit moment van mijn kleine manneke dat ik hem het liefst helemaal wil "opvreten" als ik hem zie.
Dit komt voornamelijk omdat kay nu niet meer zo "breekbaar" is en hem al heerlijk kunt vastpakken. Als ik hem bijvoorbeeld een schone luier heb gegeven en hem aan zijn handjes rechtop laat trekken zodat hij rechtop zit, dan pakt hij mij met beide handjes om mijn middel, duwt zijn gezichtje in mijn buik en begint heel hard te lachen.. ze heerlijk!!
Ook als ik hem op til dan kan hij ook al zo lekker met zijn armen om je nek hangen en zijn hoofd zo op je schouders leggen.. Ook zo'n heerlijk knuffel moment!!
Ook heeft hij sinds enkele weken om alles de slappe lach. Niet meer zo'n baby lachje, maar de welbekende aanstekelijke slappe lach waarin hij bijna blijft haha!!
Als ik bijvoorbeeld het speelkleed op de grond leg en dan bij hem ga liggen is het ook écht genieten. Hij komt dan helemaal naar mij toe gekropen en begint dan te lachen en tegen mij aan te rollen. Tussen het schaterlachen door friemelt hij aan mijn haar en gezicht en lijkt me echt uit te dagen om te stoeien. Uiteraard wordt meneertje dan flink door mama gekietelt en geknuffelt en hoor ik die heerlijke lach meer..
En niet vergeten het badderen.. Armen en voeten slaan hard in het water op en neer onder het genot van een schaterlach,.. en.. en.. en,.. pff!
Zucht,..
Wat is het toch mooi hè..
Er gaat ook geen dag voorbij dat ik het met mijn vriend erover heb hoe blij we met ons ventje zijn en hoe gelukkig dat we zijn
Ja, ik weet het,.. Tis weer eens zo'n lang zwijmel-lul-verhaal geworden. Maar je maakt mij niet wijs dat jullie niet net zo'n verliefde moeders zijn!!
Dus gooi je zwijmel-lul-verhaal maar in deze topic als je er behoefte aan hebt haha..
Esmé mv Kay