overgeven door doorkomende tandjes?

<p>Hoi, </p><p>ons zoontje van bijna 7 maanden moest vorig weekend ineens meerdere keren overgeven. De eerste keer kwam de voeding er met golven uit en daarna spuugde hij meerdere keren gal. Gelukkig bleef hij drinken en bleef er ook wat binnen. Anderhalve dag later was het voorbij. Afgelopen weekend had  hij weer hetzelfde. Heel hangerig, huilerig en overgeven. Nu maar 1 keer overgeven. Vandaag is het weer voorbij. Ik dacht dat hij vorig weekend misschien moest overgeven van de warmte, maar afgelopen weekend was het niet erg warm. Zijn tandjes komen ook door en daar heeft hij wel echt last van. Zou het overgeven hierdoor kunnen komen? </p><p>Groetjes, Romy</p>
 
Mn zoontje van 4 maanden had afgelopen vrijdag ook heeeel veeeel gespuugd, met golven! Kon niks binnen houden en plasde bijna niet meer...
Denk toch dat er ergens een virusje heerst van ik hoor het van meerdere.. 
 
Met doorkomende tandjes is wel vaak de weerstand wat lager, is mijn ervaring. Dus dan pikken ze sneller iets op. Mijn zoontje werd ook vaak ziek rondom doorkomende tandjes helaas.. dus er is wel een soort verband denk ik.
 
Terug
Bovenaan