Overgeven en nog eens overgeven....

Jeetje, wat voel ik me ellendig! Ik hou gewoon niets binnen... Later op de dag gaat het wel wat beter, gelukkig.
Zou het door onbewuste spanning komen? Pfff.. Sorry voor mijn klaagzang, gelukkig komt mijn moeder nu hierheen om voor de kleine te zorgen. Het is net alsof ze het ruikt dat mama zich niet fit voelt, ze is echt heel jengelig...

Ow wat ellendig zeg! Weet helaas precies wat je bedoeld ook al is het bij mij met ups en downs.....het lijkt wel alsof het juist NA die 12 weken erger wordt.

Het kan natuurlijk best de onbewuste spanning zijn voor vandaag. Drink je wel genoeg? Je moet wel je vocht in de gaten houden hoor.

Lief dat je moeder naar je toe komt, kan je misschien even iets meer je 'rust' pakken voor zover dat lukt vandaag.

Sterkte! Liefs Lynn.

Wat ellendig! De 12 wkn grens wil hier ook nog niet echt helpen tegen de misselijkheid.
Zou idd best wat spanning kunnen zijn. Denk aan je vandaag, heel veel sterkte!
Lief dat je mams ff komt om te helpen.

Liefs

Balen meid dat je je zo beroerd voelt. Het zou idd de spanning kunnen zijn!!
Wel fijn dat mams komt om je te helpen, want de kleintjes voelen precies aan hoe je je voelt en stemmen daar hun gedrag op af!!! ggrr

succes.
liefs

Haai,

Wil je veel sterkte wensen vandaag! Om de dag door te komen en de spanning te dragen. Naar dat je lijf zo reageert en daar reageert je dochter weer op. Ze merkt natuurlijk ook dat het spannend is. Goed dat je vandaag thuis bent gebleven hoor, zo had je ook niet kunnen werken...

Sterkte vandaag!

Wat vervelend meid. En je mag klagen wat je wil hoor. Daar is het forum ook voor. Hoort er allemaal bij!

Ik ben wel misselijk geweest maar heb gelukkig niet overgegeven. Zit nu in week 14 en sta iedere keer te kokhalsen........bij mij gaat de vlieger na de eerste drie maanden is het over ook niet op.

Vervelend en een beetje herkenbaar! Ik hoop dat het door een sterke vrucht komt (zegt mijn fysio altijd, ha ha). Ik wens je heel veel succes voor vanmiddag. Volgens mij heb je nu ongeveer de echo!!

Terug
Bovenaan