Overgeven en suf na het geven van KV (zoon van 11 weken krijgt standaard BV)

<p>Ik wil graag voor eventuele noodsituaties of als ik niet genoeg afgekolvde melk heb mijn zoon KV kunnen geven. Echter heeft hij tot twee keer toe erg veel overgegeven na KV van nutrilon(een keer bij 100cc en 1x bij 30cc al). Daarnaast was hij heel erg suf en wilde niet meer aan de borst. Dit duurde wel een dag voordat hij weer de oude was. Op advies van het CB heb ik hypoallergeen van Nutrilon geprobeerd (65cc) echter heeft hij exact weer dezelfde symptomen.  Ik wilde graag BV blijven geven tot 6 maanden mits het te combineren is met mijn werk. Echter dus evt een keer KV kunnen geven als ik niet genoeg afgekolvde melk heb. Iemand nog tips? </p>

Dit heeft mijn dochtertje ook gehad. Heel veel overgeven, tot gal spugen aan toe. Iom het CB toen gestart met pepti, dit kreeg ik vergoed voor 4 weken. De pepti ging goed en bleef binnen. Daarna met een opbouw schema weer normale nutrilon gaan geven en dit is ook goed gegaan! Ze was toen wel al 5 maanden. Ik zou dus even overleggen met het CB weer verder en je niet laten afschepen! Ik vond het zelf namelijk ook heel naar dat ik geen alternatief had voor als m'n borstvoeding zou "falen". 

Terug
Bovenaan