Overgeven in de auto ...

In wat voor stoel zit ze? Kijkt ze vooruit? Kan ze naar buiten kijken? Als ze in een hogere autostoel zit en ze kan wel naar buiten kijken dan heeft ze er misschien minder last van. En ik heb ook wel eens gehoord dat watjes in de oren helpen. Dan wordt het evenwichtsorgaan niet zo geprikkeld.
 
Ik heb zelf ook last van wagenziekte en bij mij helpt het meestal wel als ik voorin zit. Misschien ook een idee voor je dochtertje?
Verder heb ik er sinds we een skoda rijden geen last meer van, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
 
De tips die ikzelf gebruik:
Niet met een lege maag in de auto gaan zitten.
Frisse lucht
Regelmatig stoppen

En ik heb juist last van wagenziekte in een "sportieve" niet deinende auto. Heb er liever een die wel deint. Dus dat is heel persoonlijk.

Suc6 met het vinden van een oplossing
 
hihihi, ik ben zelf ook wagenziek, maar bij mij ligt het juist aan de geur van de auto. Vooral in 'duitsers' wordt ik snel misselijk...... Ik heb het zelfs al als ik langs een auto loop die net gereden heeft......

Bij mij werkt het beste ook om vooral het raampje op een kier te houden! Absoluut geen verfrisser in de auto, die parfumlucht slaat dan echt op mn maag! En natuurlijk naar buiten kijken!
 
hoi er zijn van die polsbandjes te koop, bij de drogist, die helpen tegen misselijkheid. mijn zoon spuugt ook altijd de boel onder. bus of auto geen verschil. bandjes helpen wel.

suc6
 
ik heb dit ook mijn hele leven gehad, mijn vader werkt in een auto onderdelen bedrijf en hij kocht altijd een strook rubber (weet de naam niet) en die hing hij onder de auto aan de achterkant.
daardoor ontlaadde de statische electriciteit zich.
het klinkt gek maar als ik dat onder de auto had en ik kon naar buiten kijken dan was het over!
en nog steeds als ik niet zelf rijdt en er zit niks onder de auto, dan ben ik ziek.
zit hij er wel dan is er niets aan de hand!

succes!
 
Terug
Bovenaan