overgeven in de ochtend

Hoi iedereen,

Wat doen jullie tegen het overgeven sochtends? Ik kan sinds 5 dagen sochtends niks meer binnen houden, zelf water valt te zwaar.
Ik eet nu wat met lunch, maar eigenlijk heb ik totaal geen zin om ook maar iets te eten.
Hebben jullie tips?

Liefs

Hallo Ydem,
Ik ben eigenlijk vanaf het begin af aan misselijk, maar heb het geluk dat ik het nog wel binnen hou.
Doe rustig aan met opstaan, eet eventueel in bed al een boterham of cracker en ontbijt de rest beneden.
Als je misselijk bent en wilt braken moet je juist koud water drinken, dan weet je zeker dat het er uit komt. In jou geval dus geen koud water drinken. Drink thee of iets dat in ieder geval niet steen koud is.
's Morgens krijg ik zelf niet meer dan 1 boterham weg, eet 2 uur later gewoon nog een boterham bij de thee. Dit geld ook voor 's middags.
Avond eten gaat er redelijk in, maar ook niet altijd.
Dus probeer wat vaker, wat minder te eten, zodat je voldoende binnen krijgt.

Hoop dat je hier wat aan hebt en dat je je snel beter voelt!

Liefs Vissen

Hoi Ydem,

toen ik zwanger was, at ik in bed een mandarijntje (zonder pitten, anders braak je gelijk). En daarna opstaan.
Las een keer op t forum dat het bij iemand hielp om eierkoek te eten. Geen ervaring mee, maar onthoudt het voor een evt. volgende keer.

Groetjes en sterkte ermee!

Jannetje

Hoi,

Als t je helemaal niet lukt en je blijft misselijk, kun je ook nog altijd bij de huisarts om Emesafene tabletjes vragen.Hebben mij toen heel erg geholpen bij mn 1 e zwangerschap.
groetjes Talleke

hoi hoi,

ik ben alle dagen heel misselijk, maar geef niet alle dagen over! maar ik ben dus niet alleen smorgens misselijk!
en of ik nu wel of niet iets eet op bed, t misselijke gevoel blijft!
gisteren kon ik zelfs geen kopje thee verdragen ook later op de dag niet.
vandaag gelukkig wel iets binnengehouden.
maar er smaakt me niets meer

groetjes

Bij heftig overgeven zou ik inderdaad bij de huisarts om Emesafene vragen. Ik heb ze in zetpil variant, dus die kun je niet uitspugen. Tegen misselijkheid helpen de bellypops ook goed. En inderdaad even iets eten voor het opstaan. Ik heb van die toastjes van LU, die je door kunt breken, op mijn nachtkastje liggen. En ik kan een beetje vla met yoghurt goed binnenhouden 's morgens.

Terug
Bovenaan