Overgeven na 11 weken

<p>Hoi dames! Tot aan afgelopen week heb ik geen last gehad van misselijkheid oid. Ik ben nu 11+4 dagen en sinds 2 dagen ben ik constant aan het kokhalzen en ik heb ook een aantal keer overgegeven. </p><p> </p><p>Zijn er meer mensen die deze klachten later hebben gekregen? </p>

Bij mij begon het overgeven rond de 12 weken en is rond de 20 weken gestopt. Tenminste het dagelijkse overgeven na iedere maaltijd. Nu (29 weken) hoef ik gelukkig nog maar een paar keer per week over te geven en meestal alleen als het avondeten te zwaar gevallen is...
Sterkte!!

Ja, ik had tot die tijd ook veel last van misselijkheid, maar vanaf week 13 begon ik met kokhalzen en overgeven (vooral tandenpoetsen en luchtjes enzo triggerden dat voor mij).
Rond week 17 was het over
Sterkte

Ja ik kreeg dit ook pas laat en gelukkig ook niet heel lang. Maakte me toen ook zorgen want verwachten het niet meer. Maar nu 36 weken dus blijkbaar was er niks aan de hand 

Ik kreeg het wel vroeg (week 6) en had me er aan vastgehouden dat het na 12 weken over zou zijn. Maar ik denk dat het rond week 15/16 pas echt over was. Klopt dus niet altijd, wat je overal leest. Je kunt het inderdaad ook later krijgen. Sterkte!

Bedankt voor jullie reacties allemaal dames! 
Tot nu toe blijft het bij de avonden na het avond eten, dus ik mag niet klagen ?

Heb ik ook gehad inderdaad.. veel later zelfs nog aan het eind van het eerste trimester werd ik ineens misselijk

Terug
Bovenaan