<p>Ik geef ons dochtertje van 16 weken borstvoeding. Volgende week gaat zij naar het kdv toe. Ik geef dan afgekolfde melk mee. Ik heb met het kdv afgesproken dat als het niet genoeg is, zij nutrilon bij mogen geven (heb geen zin in gestress dat ik niet genoeg kolf etc).</p><p>We hebben haar de afgelopen paar weken in totaal nu 4x nutrilon gegeven, dit ging er zonder problemen in. Op gisteravond na dan. Om 18:00 een flesje nutrilon gegeven, 130cc gedronken. Rond 20:00 hoorde ik wat op de babyfoon. Ik ben toen gaan kijken en zag m'n dochtertje in enorm veel overgeefsel liggen. Echt het hele bedje vol. Ze voelde zich prima, was aan het lachen. Alles verschoond etc. Daarna heeft ze nog 3x overgegeven echt met overgeefbewegingen en kokhalzen. Daarnaast ook hele dunne poep, eenmalig. Na de laatste keer overgeven heb ik de HAP gebeld en moesten we langskomen. Helemaal nagekeken en niks aan de hand huisarts vermoedde een maagdarm virusje. </p><p>Nu vraag ik me af of dit van de flesvoeding kan komen? Zou het te zwaar op de maag liggen of iets dergelijks? Maar waarom gingen de vorige keren dan wel goed? Ik hoor graag ervaringen van anderen</p>