Overgeven van t hoesten

Feline werd afgelopen nacht wakker en moest erg hoesten. Dus bij ons in bed gekropen. Ze bleef hoesten dus ik had een slokje water gegeven.
Toen kwam alles er uit... Ons bed onder, ik onder en Feline onder.
Echt zo zielig. Morgen even goede hoestsiroop halen (ja Linda ik luister heus wel hihi)

Wie heeft er nog tips om t hoesten te stoppen? Huisarts zegt: tis een virus, gaat vanzelf over.

groetjes Maris

Hier hebben we ook een paar dagen 2 blaffende kinderen gehad. Ook zo dat ze er snachts niet van sliep en dus bij ons kwam liggen. Ik heb 2 soorten hoestdrank gegeven maar allebei werkten ze niet bij deze hoest. Het is heel vervelend dat ze zo hoesten maar denk dat je er echt niet heel veel aan kunt doen. Ik ging ook de frisse lucht in maar zodra ze buiten kwamen kregen ze allebei eerst een flinke hoestbui, daarna ging het beter.
Sterkte ermee

Doei

ik heb wel een andere tip, niet zo zeer tegen het hoesten, dat heeft Birgit laatst ook een poos gehad, en elke keer moest ze er van in bed spugen.. ik bleef aan het wassen. Ik heb toen een badhandoek in haar bed gelegd, dus als ze daarop spuugt hoef je alleen die even te verwisselen!

beterschap!

He bah, wat vervelend!!! Hier ook geen tips. Denk niet dat de kinderen die hoestsnoepjes lekker vinden, vind het zelf ook een beetje gevaarlijk.

Beterschap

Hoihoi,

Natterman hoestdrank (die oranje) werkt hier erg goed. Net zoals bisolvon. (die is wel erg vies). En je hebt zetpillen bij de drogist speciaal tegen de hoest. Ik geef wel eens een gewone zetpil, daardoor ontspannen ze meer en wordt er ergens niet geprikkeld waardoor je moet hoesten.

Uhm, bovenkant van het bed iets omhoog zetten wil ook wel eens helpen, dan kan slijm minder goed de longetjes in lopen.

Succes ermee en hoop dat het snel over is!

Terug
Bovenaan