Overgeven

Hi allemaal !

IK zit in het begin van de zwangerschap. Rondom 3 november uitgerekend. Aanstaande maandag eerste echo. Ik ben enorm zenuwachtig. Ik blijf deze afgelopen week maar overgeven en aan de diarree. Vannacht zelfs alles tegelijk. Hebben meerdere mensen hier last van? Of iemand nog tips voor me ? Ik hoop dat dit overwaait en dat mijn baby er niets van merkt.....

Goed blijven drinken  dat je niet uitdroogd. En als het aanhoud de dokter inlichten  mischien heeft die er wat voor.
Zelf heb ik geen ervaring met overgeven gelukkig.

Succes

Veel drinken inderdaad! 
Probeer eens in de ochtend op lege maag cola! ik heb het ook ervaren verwacht geen wonderen maar wie weet. Ik ben inmiddels 12+3 weken als ik niet voldoende eet of te laat dan voel ik het ook wel weer opkomen. Misschien helpt zure matjes tegen misselijkheid :)  Veel succes!! 

Hoi,
Dit had ik ook in het 1ste trimester. Misselijk, overgeven en af en toe diarree en viel zelfs af. Goed blijven drinken! koop wat vitamines zodat je baby toch krijgt wat het nodig heeft. Wat bij mij hielp waren droge crackers in de ochtend, zelfs zuurstokjes. Ik probeerde van alles om zo 'mijn hapje or gerecht' te vinden dat ik binnen hield. Frisdrank hielp wel met boeren maar werd snel erna weer misselijk dus liet dat liggen, dronk dan meer water.
Wat nog het ergste was was tandpasta! Kon het niet hebben zonder over te geven. 
Zodra de 2de trimester aanbrak was de misselijkheid voor mij voorbij en kon weer volop genieten van eten (tandpaste bleef wel een gevalletje, vooral op een lege maag).
Ik hoop dat je je lekkernij vindt of dat het strx voorbij is xx

Ik was ook erg misselijk, morgen 11 weken en het is nu sinds een paar dagen een stuk beter. ik heb van de dokter suprimal voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid, en toen die op waren ben ik zelf begonnen met het slikken van gember capsules. de capsules vind ik niet echt lekker om door te slikken, maar ze helpen wel goed tegen de misselijkheid. 

Lief bedankt voor jullie tips ! Het is vreselijk.. echt de hele dag misselijk. Bang dat de baby niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.... komt vast goed. Bedankt XXX

Lief bedankt voor jullie tips ! Het is vreselijk.. echt de hele dag misselijk. Bang dat de baby niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.... komt vast goed. Bedankt XXX

Terug
Bovenaan