Overgeven

Mijn dochter is 10 weken oud en krijgt borstvoeding. Nu is het zo dat ik langzaam aan over wil stappen op flesvoeding aangezien ik niet makkelijk kan kolven op het werk. Vorige week heeft ze haar eerste fles met Hero voeding gehad na de ochtendvoeding en ze is de hele dag aan het overgeven geweest. Lees; met golven kwam het eruit.
Vandaag weer geprobeerd en ook zonet heeft ze alles eruit gegooid. Het ligt niet aan de fles want ze krijgt om de dag een fles afgekolfde melk wat gewoon prima gaat.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Want naast dat het heel vervelend is, vind ik het vooral heel zielig voor haar...

Mijn dochtertje had dit ook toen ik naast de bv flesvoeding ging geven. Overgeven tot gal kotsen aan toe. Zo sneu. Iom het CB hebben we toen pepti gegeven omdat het mogelijk een koemelk eiwit allergie kon zijn (ondanks dat ik wel gewoon melk dronk, maar kan dus wel want is natuurlijk heel anders dan flesvoeding). De pepti ging goed en ik was gerust gesteld dat ik naast de bv nog ergens op terug kon vallen. Uiteindelijk melk voorzichtig weer geïntroduceerd en dat ging zonder problemen. Ze heeft het overgeven daarna ook een tijdje gehad als ze ei had gegeten. Ook dit ging vanzelf weer over. Nu is ze 15 maanden en eet en drinkt alles zonder problemen

Terug
Bovenaan