overgeven ?

Hallo lieve mama's

ons lief mannetje Kai (bijna 1 jaar) heeft de hele nacht overgegeven? heerst er een of ander virus of zo en zo ja heeft hij misschien buikgriep. Hij is vandaag echt heel rustig en ik geef m veel te drinken. hebben jullie nog meer tips voor mijn zieke mannetje?

knuffels
barbara

hoi Barbara,

wat zielig zeg, hij zal zich goed beroerd hebben gevoeld. Ik heb van heel veel mensen al gehoord dat ze buikgriep hebben gehad, overigens wel allemaal volwassenen. Er heerst dus wel een virus.
Inderdaad veel laten drinken, in de gaten houden of hij wel genoeg plast, en lekker een dagje binnenhouden. Als hij er ook koorts bij heeft of duf is zou ik toch even bij de dokter langsgaan.

beterschap!

groetjes, Ellen

Hoi,

Je kunt er weinig aan doen. Idd veel drinken en licht eten, ben even vergeten hoe oud je kindje is.
Hou vooral uitdrogingsverschijnselen in de gaten. Als je op de nageltjes drukt moet het weer snel roze worden. Als je een huidplooi vast pakt op de hand bijv. mag hij niet blijven staan en je kindje moet helder blijven kijken en reageren.
Mijn dochter heeft een paar weken geleden 7 dagen heftig overgegeven en diaree gehad. We zijn 4 keer bij de dokter geweest, omdat ze haar in de gaten wilden houden, maar zolang je kindje niet uitdroogt doen ze niets.

Veel succes.

Terug
Bovenaan