Overgeven

Mijn kleintje was zo zielig vanochtend! Met moeite dronk hij 3 kwart van zijn flesje leeg. Toen ik hem daarna op het aankleedkussen gingen verschonen heeft hij alles uitgespuugd. Het kwam er echt met golven uit. Alles, maar dan ook echt alles was hartstikke nat/vies geworden, van zijn kleertjes tot de muur, de vloer  en de commode.
Gisteren was hij al slecht aan het drinken en nu dus dit.. Hij heeft geen verhoging, wel hartstikke verkouden. Wat kan dit nou weer zijn??
Eigenlijk moest ik gaan werken vandaag, maar ik laat  mijn lieveling nu niet graag achter bij het kdv. Vandaag ga ik hem maar eens goed verwennen met extra knuffels!!

Echt kei sneu zo'n ziek mannetje. Verwen hem maar extra hoor vandaag. Ik wil ook niet moederig of bemoeierig overkomen maar hou wel goed in de gaten dat ie goed blijft plassen en poepen he? Een baby droogt erg snel uit namelijk.
Veel knuffels voor je ventje!!

Groetjes Kirsten

sterkte!
Maar als hij vandaag niets binnenhoud,  zou ik wel even de dokter bellen  i.v.m. uitdroging. Hoop dat hij vanzelf weer beter wordt. Het is altijd zo zielig zo ´n kleintje.

sterkte

groetjes Wendy

Hallo,

Mijn mannetje had dit vorige week ook na zijn flesje gaf hij in grote golven over, en daarna nog 3x en hij had ook een beetje verhoging toen heb ik het thuiszorg nummer gebeld en die zeiden geen melk meer geven alleen waer of rooibos thee, en als hij ook nog diarree krijgt ORS geven.
En als het blijft doorgaan en hij geen plasluiers meer heeft direct naar de huisarts toegaan. Mijn zoontje die normaal heel hongerig is vroeg ook niet meer nar een fles tot s'avonds toen begon hij toch te huilen van de honger en heb ik hem een flesje gegeven wel minder cc dan normaal en toen ging het weer goed. Het kan gewoon zijn dat hij niet zo lekker was.
maar je moet wel goed de plasluiers en diarree in de gaten houden.

Succes gr Ellen

Dat is inderdaad niet leuk! HOpelijk is je ventje alweer opgeknapt! Tijs is ook verkouden, maar drinkt zijn flesjes net zo vlot leeg als anders. Hij is verder ook net zo vrolijk en actief, dus hij heeft er blijkbaar weinig last van.

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan