overgeven?????????

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi
Sinds twee dagen geeft mijn kleine veel over. We hebben nooit problemen gehad met haar en ze gaat erg goed. toch vind ik het raar dat ze nu zo overgeeft. Verder is ze super vrolijk en geeft ze geen kik of iets. Ook spelen doet ze nog goed en eten en slapen ook.
Herkent iemand dit. Ze is 7,5 maand.
liefs Nathalie mv Janine 3 3 2007

hoihoi nathalie

dat is inderdaad vervelend en niet leuk dat overgeven.
ik herken het niet van mijn kleine meid,
dus heb helaas ook tip of iets dergelijks voor je.
maar zou het gewoon ff in de gaten houden
en anders toch  even mee langs de huisarts gaan.
sterkte ermee en hoop dat het snel over is.

groetjes renate mv rianka 8-2-07

Heb het met mijn dochtertje laatst ook gehad (nu 8 maanden) en ben langs de huisarts geweest. Ze had alleen wat meer dingetjes naast overgeven, ook wat meer mopperen, hoesten,heel slecht eten etc. Verder was Maud ook wat verkouden.
De huisarts zei wat betreft het overgeven dat het waarschijnlijk kwam door haar verkoudheid doordat ze slijm ophoest en daardoor niet tegen kan houden als de hap dan mee naar boven komt.
Ze bleef daarbuiten ook gewoon vrolijk en leek het niet erg vervelend te vinden. Maar...als je het niet vertrouwd, gewoon even naar laten kijken.

Hier precies hetzelfde sinds een week. Vooral bij de flessen, maar vandaag ook bij groente (wortels... echt een feest).

Ik heb geen idee waar het ineens vandaan komt, maar ik hoop dat het gauw over is, want mijn garderobe heeft te lijden

Terug
Bovenaan