overgeven

hoi meiden,

Sinds vanochtend is Khe'shaun aan het overgeven. zijn pap kwam er met grote golven allemaal uit en daarna bleef hij ook kokhalzen. later met water precies hetzelfde alleen droog wit brood (4 stukjes) bleef er wel in, maar daarnet kwam zijn fles er ook weer in een grote golf uit. Verder heeft hij weinig eetlust maar heeft geen koorts en is vrolijk als altijd. Weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet. Wil ook niet gelijk naar de huisarts maar vind het wel heel erg gek dat dit nu opeens gebeurt. Iemand ervaring hiermee of tips?

groetjes Lou

Hoi Lou,

Ik heb 3 weken geleden precies hetzelfde gehad met Noah: geen koorts, gewoon vrolijk, maar wel al zijn eten uitspugen. Soms ook uren later, dat het gewoon echt overgeven was zoals wij volwassenen ook doen zeg maar.
Ik ben toen maar gestopt met al het eten behalve gewone (hypoallergene) melk zonder rijstebloem enzo, en dit dan steeds in kleine beetjes (kwart flesje) Zelfs een pyamapapje was al te veel voor hem, dat kwam er ook weer uit. Hij vroeg wel steeds om wat meer melk. maar als ik dat dan deed spuugde hij het later toch weer uit, dus ik heb het een weekje volgehouden om hem steeds een kwart tot een half flesje melk te geven per keer.
Hierna was het weer helemaal over! HIj was wel een halve kilo afgevallen, maar hij is nu zo aan het bunkeren dat ik het idee heb dat hij alle schade weer aan het inhalen is! :)
Succes ermee!

Groetjes 10e

Bij ons ook een maand geleden. Eerste drie dagen: Geen vast voedsel, porties drinken halveren, geen pap. Zorgen dat ze ong. 500 ml per dag vocht binnen krijgen, en in de gaten houden of er plas in de luiers zit.
Daarna langzaam vast voedsel introduceren, beste eerst licht voedsel zoals fruithap, daarna groente hap. Brood en pap is het zwaarste voedsel wat je een kindje kunt geven.

Terug
Bovenaan