Overgeven

Hoi meiden

Het is weer de kok dagen. Onze man gooit steeds een deel van zijn voeding eruit, wat mij opvalt het is steeds overdag en de avondvoeding niet. De laatste voeding krijgt hij zelfs 160 en dat blijft er prima in (misschien een klein mondje)
Maar gisteren en vandaag is het echt feest. Heeft mijn kleding helemaal onder gekokt en zijn eigen kleding er ook nog bij. We dikke het al in, en ben het al wat dikker aan het maken, en lijkt dan wel wat te helpen. maar nu is het wel erg extreem.
Zit te denken wat minder te gaan geven, maar omdat hij het in de avond er wel goed inhoudt, lijkt het niet te zijn dat hij teveel krijgt

Wat zouden jullie doen?

x

Is het mondjes wat hij er uit gooit of is het echt overgeven als in projectiel spugen (dat het er echt met heel veel kracht uit komt). Wat gebruik je voor het indikken? Nutriton? En hoeveel schepjes doe je op 160cc? Ravi blijft er ook wel wat last van houden maar niet dat hij er helemaal onder zit. Soms loopt er nog een straaltje uit maar dat is het eigenlijk. Typisch want hij heeft er snachts eigenlijk ook nooit last van.
Ik zou even met het CB bellen denk ik om te vragen hoe veel je mag verdikken en of het wel goed is dat hij alsnog spuugt nu.
Liefs!

hoi, het zijn soms mondjes, maar de laatste dagen is het meer. ik doe nu bijna 2 schepper bij de 140 a 160.

ga morgen nog even kijken anders ga ik bellen.

x

Hmm volgens mij mag je dan ook bijna niet nog meer verdikken? Ravi krijgt 1,5 schep op 170ml. Ik zou daar denk ik inderdaad wel even over bellen. Misschien is het ook wel gewoon wat bij hem hoort. Baby van vrienden van mij spuugde ook heel veel maar die slikte het net zo hard weer terug...Maar je kunt altijd vragen aan het CB dan weet je het zeker. Bij Ravi werd het namelijk meteen beter door het verdikken. Wat ik zei soms een straaltje wat terug komt en soms slikt hij het weer terug.
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen mocht je bellen!
Succes!
liefs

komisch, Jonna heeft ook sinds kort dat ze mondjes projectiel spuugt!
ja leuke combi, ligt ze lekker naast je, kijkt ze je aan, mondje gaat open en zo zit je helemaal onder

zij niet, maar ikke wel, leuke dame, grapjas

kan even een fase zijn, ivm groeien

nu na de prik had ze 1,5 dag koorts en veel slapen maar wel goed eten, nu heeft ze ineens heel erg hogner

ik geef het en kijk het aan, Mara had ook elke keer een week heel erg honger en groeistuip en dan werd het weer normaal

volg je gevoel en kijk het even aan, pauze tijdens het drinken zou ook evt kunnen en 1e kwartier na de fles niet plat leggen maar in je armen of schommelstoeltje bijv.

Hier een novembermama met een spugende baby.

Mijn kleine krijgt nu voedingen van 180/6 met 3 scheppen nutriton. Dit is al verminderd van hoeveel hij kreeg, 150/5 met 3 scheppen Nutriton. Wij gaven dus 1 schepje Nutriton op 50ml en nu 1 schepje op 60ml.
Mijn zoontje is a.s. zondag 6 maanden en gezien hij nog steeds veel slikt stoppen we dus ook nog niet met de Nutriton.
Nu heeft hij wel vrij zware reflux en daar ook medicatie voor tegen het zuur. Maar deze hoeveelheid Nutriton werkt voor ons en op een enkele keer na heeft hij de afgelopen 2-3 maanden niet meer gespuugd. En als hij nu dan spuugt is het een mondje, vaak in combinatie met een boertje.

Succes ermee!
Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan