Overgewaaid uit de mamaclub van september...

Hello!

Eigenlijk zat ik tot vandaag in de mamaclub van september. Maar uit de echo van vanochtend bleek dat onze smurf toch echt van plan is om in oktober geboren te gaan worden. Dus ben ik maar een club opgeschoven...

Even kort voorstellen:

Ik ben Monique, 28 jaar oud (jong?) en nu elf weken  in verwachting van onze eerste telg. Tot onze grote verrassing was het meteen bij de eerste poging raak.  Hebben vanochtend weer een echo gehad en daarbij het hartje gezien en  gehoord. Helaas was  kindlief verzonken in een diepe slaap (wat wil je om 8 uur   in de  ochtend) en wilde het niet wakker worden... Een goed kind van zijn moeder dus!

Welkom bij de oktober baby`s!!!

Ik ben ook 28 jaar en ongeveer 11 weken zwanger van onze derde.
Ik zelf had uitgerekend dat ik op 5 oktober uitgerekend was, maar op de echo kwam de vk op 29 september uit.
Ik blijf lekker bij de oktober baby`s, ik weet namelijk wanneer ik mn eisprong heb gehad (heb toen getest) dus dan zou het toch echt in oktober moeten zijn.
Woensdag krijg ik nog eenm echo om het goed te kunnen bepalen.
Ik kijk wel weer uit om kleine uk weer eventjes te zien. Ik maar me toch altijd nog een beetje zorgen, het kan altijd nog mis gaan.

Maar ik denk dat wij ongeveer op dezelfde datum uitgerekend zijn, als jij ook 11 weken bent.....

Liefs, Ris

Terug
Bovenaan