overgewicht - buikje - positiemode

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

even een vraag, ik heb 'last' van overgewicht en ben benieuwd of ik dan ook wel zo'n mooi buikje kan krijgen, of dat ik gewoon nóg dikker wordt. Ik was op zoek naar positiemode, maar dat gaat allemaal tot maat 48 maximaal wat ik zag. Broeken heb ik wel kunnen krijgen, maar bovenkleding past me niet, meestal maat 52/54.
Weet iemand waar ik wel leuke positiekleding kan kopen dat me past?
groetjes Bianca

Hoi Bianca,

Ik ken het "probleem". Ik heb dezelfde maat als jij. Broeken is niet zo'n probleem, maar idd die bovenkleding.
Ze hebben bij Miss Etam, H&M, C&A, Promiss wel positiekleding, maar ik vind het ook vaak klein vallen. Toevallig zag ik gisteren bij Miss Etam dat ze bij de positiemode tunieken hadden, die ze ook in de grote maten hebben. Dus misschien gewoon de normale bovenkleding blijven dragen, die gewoon wat wijder valt aan de voorkant?
Noppies heeft kleding tot maat XXL, maar ja, da's dan ook gelijk weer zo duur.
Ik weet niet waar je woont, maar ik weet dat er in Nijverdal (Overijssel) een winkel zit, De Reiger, die ook positiemode heeft in grotere maten. En in Enschede zit een winkel, Madres, die heeft volgens mij ook grotere maten.
Ik moet ook nog maar afwachten wat ik nog pas van mijn vorige zwangerschap, ik ben toen zo veel afgevallen door overmatig overgeven dat ik toch maat 48 aan kon. Maar ja, ik hoop toch dat dat dit keer niet gebeurt . Belachelijk eigenlijk he, dat er geen kleding is in onze maten! Misschien een gat in de markt!

Mijn buik was ook niet zo heel mooi vond ik zelf, ergens wel jammer, maar wat eruit gekomen is, is in ieder geval prachtig .

Succes met zoeken!

Groetjes Lilian
mv Amy en 6w 3d zwanger van een verrassing

Hoi Bianca,
ik zat voor de zwangerschap op maatje 44 en kon bij de C&A prima kleding vinden. ik ben in de eerste 3 maanden niks aangekomen ondanks dat ik zwanger was van een 2ling. daarna ben ik 14,5 kilo aangekomen (na de bevalling was dat nog maar 4,5 kg). ik had wel een mooie ronde buik.  ik heb trots met mijn toeter rond gelopen.

Groetjes,
Sara

Hallo Bianca,,

Ik was er ook erg bang voor, had geluk dat ik net in die maat 48 pas van de Miss Etam alleen shirtjes zijn bijna allemaal van 't soort stof dat zo lekker om je lijf heen plakt (en dat wilde ik dus echt niet...)

Gewoon bij de grote maten hebben ze hele leuke shirts.

ben zelf nu ruim 31 weken en kan eigenlijk nog steeds wel gewone topjes aan (moet ook eerlijk zeggen dat ik maar drie kilo ben aangekomen dat wel) maar dan een leuke buiband erover en een bloesje open laten hangen en dan lijkt het heel wat.

Het heeft best wel lang geduurd totdat ik echt een zwangerschapsbuik had maar gewoon geduld hebben en dan komt het vanzelf!!

Bianca

Bij mijn vorige zwangerschap begon ik lekker slank en kreeg ik een mooi rond buikje. Helaas heb ik nog aardig wat kilo's over van toen en mijn buik is dus ook heel anders. Je vetjes komen helaas echt eerst naar voren en je bolletje valt een beetje tussen de rondingen weg. Een buikband kan wel een mooi effect geven want dan accentueert je buikje! Met normale shirtjes kom je vrij ver. Je hebt alleen wel echte positiebroeken nodig ben ik bang.

Ik hoop dat je wat leuke outfits kan vinden enne gewoon naar voren met die buik hoor!

gr.Ing

Terug
Bovenaan