Overgewicht en zwanger of zwanger geweest?

Graag zou ik ervaringen willen horen van vrouwen die overgewicht hebben en zwanger zijn of waren. Ik heb zelf ook behoorlijk overgewicht en wil nu supergraag zwanger worden, maar of het handig is?!
Graag zou ik willen weten of jullie tijdens de zwangerschap veel zijn aangekomen of na de zwangerschap nog extra zijn aangekomen of juist afgevallen. Extra last van kwaaltjes of juist niet?!

Ik zou het supergraag willen weten, het zou een enorme last minder geven en een realistisch beeld.

Alvast bedankt!

Groetjes Victory

hey ik ben nu zwanger en heb overgewicht maar ik ben gewoon zwanger niet meer last dan de eerste zwanger schap toen had ikgeen overgewicht en ik was bij de eerste veel aangekomen maar dat hat ik zelf gedaan ik had heel veel zin in patat dus at 3 x in de week patat

Ik heb ook wat overgewicht. De planning was eigenlijk om eerst af te vallen voor we zouden proberen zwanger te worden. Het is alleen iets anders gelopen, ik was ineens zwanger! Geen last dus van verminderde vruchtbaarheid door overgewicht en inmiddels ben ik een paar kilo afgevallen omdat ik totaal geen trek heb in eten. Tot nu toe geen probleem dus! Ik hoop alleen wel dat ik het tijdens de zwangerschap een beetje binnen de perken kan houden, want ik wil die kilo's wel zo snel mogelijk weer kwijt!

hoi,

ik heb ook last van overgewicht en ben snel zwanger geraaakt!van eenn tweeling nog wel,gewoon op de natuurlijke manier.ben nu 18wk 5dagen en ben nog niks aangekomen,heb wel een mooi rond buikje!

liefs zonnetje

Heb ook overgewicht en was beide keren snel zwanger. Bij de oudste ben ik7 kg aangekomen in totaal (de eerste drie maanden afgevallen daarna 10 erbij) maar was veel vocht bij dus dat viel best mee. Nu weet ik het nog niet ben nu 10 wk en 3 dagen zwanger van de tweede

ik heb overgewicht +- 20 kilo. maar gewoon zwanger kunnen worden. en in de 1e 3 maanden afgevallen. ik ben nu 19wkn3dgn en sinds het afvallen nog maar 0,5 kilo aangekomen, dus nog steeds onder het gewicht wat ik bij het begin van de zwangerschap was. ik ben benieuwd hoe het verder gaat. ik was vegetarisch en eet nu wel regelmatig vlees, vooral rundvleeshamburgers zijn lekker ineens en mosterd.

ik heb ook overgewicht. Tijdens de zwangerschappen kwam ik nauwelijks aan, hele goede zwangerschappen gehad en na de bevalling minder zwaar dan voor de zwangerschap.

Hoi Victory

Hier nog iemand met overgewicht en spontaan en ongepland zwanger van een tweeling.
Wel super gewenst...
Ik heb de normale klachten gehad , ben nu ruim 19 weken en 3.3 kilo aangekomen.Daarvoor wel kilo of 8 afgevallen door misselijkheid.
Voor mijn gevoel niet al te veel????
Hopelijk kom je er uit en kan je een keuze maken,.
Vanuit medisch opzicht zal je enige kritiek krijgen, maar dat wisseld per verloskundige of Gyn.
Doe wat goed voelt......

Terug
Bovenaan