overgewicht

hoi allmeaal,
ik heb een vraag die mij erg bezig houd en helemaal na de berichtjes die ik van sommige lees. ik voel nog niet echt als ik op mijn buik druk dat er wat ïn zit". nu heb ik wel aardig wat overgewicht en zal het dus wel wat langer duren voor ik dat ook echt voel maar het maakt me wel erg onzeker. zijn er nog meer dames die dat herkennen?

gr karin

hoi karin,
ik voel ook niet echt dat er wat zit...maar aan de groei van mijn buik te zien zit het wel goed neem ik aan, of het komt door mijn vreetbuien ;)
maar de vk voelde en ze zei dat de baarmoeder mooi groeide...een beetje de grote van een grapefruit nu?
maar het lijkt me als je overgewicht hebt dat ze het dan moeilijker voelen omdat er toch een vetlaagje voorzit toch?
wanneer heb je een echo dan?

grtjs lot.

Helaas kan ik je zorgen dan niet weghalen, want ook ik heb overgewicht! 25 kilo.. maar het voelen van je baby is iets heel persoonlijks.. ik voel dat blijkbaar nogal snel, maar mijn vriendin die net zo gebouwd is als ik, die voelde het pas met 21 weken.. dus gewicht zegt niet alles. Ook kan je placenta aan de voorkant liggen, waardoor het langer kan duren. En voor mij is het al de 3e, dat scheelt denk ik ook.

Geen zorgen maken, en anders met je vk overleggen.

Liefs Ro
14w+1d

ik voel volgens mij wel af en toe aan een kant van mijn buik,wat meer naar onder, wat bewegen(ploppen)bij mijn zoon lag mijn placenta wel aan de voorkant en voelde ik hem later alleen aan de bovenkant schoppen.
mijn echo heb ik al gehad met 12 weken en alles was in orde hoor! stom he dat je je dan toch zo druk maakt?!

groetjes karin

dat ploppen beneden is bij mij wel de teken dat de kleine schopt!

Ik weet niet hoever je bent maar "normaal" zou je de kleine pas met 18 weken kunnen voelen. Dit is mijn 5de zwangerschap, 2 de kindje maar voelde de kleine dus met 13w 4 dagen. Ik ben dan niet dik (meer :D)

Mijn zoon voelde ik zelfs eerder dan dat. Licht ook aan het kindje dat je in je buik hebt. Mijn zoon is nu nog steeds een wildebras en heeft mij tijdens de zwangerschap echt bond en blauw geschopt. Zo erg dat je aan de buitenkant de blauwe plek kon zien!

Ik hoop dat je hierdoor wat minder zorgen maakt.

help, ik val af? Is toch nog wel goed meid! Hoef het later er allemaal niet weer af!

Je komt vanzelf wel aan en er zijn ook idd die alleen maar afvallen! Mijn moeder bleef bij 5 kids gewoon steeds op gewicht. Dus bij de bevallig was ze een stuk lichter.

Ik kwam bij mijn vorige zwangerschap 32 kilo aan! das echt veelste veel! en nu ben ik nog 3 kilo onder het gewicht waar ik mee begon deze zwangerschap.

Terug
Bovenaan