overgewicht

A

Anoniem

Guest
hallo allen,

ik ben net nieuw op deze site. Mijn vriend en ik willen graag zwanger worden..
En zo surf ik over het net om hier en daar wat informatie op te doen over overgewicht en zwangerschap.
Ik zelf heb overgewicht. En lees nu allemaal horror verhalen over overgewicht en zwanger worden..
Ik was benieuwd of er meerdere mensen zijn die overgewicht hebben en zwanger willen worden of zwanger zijn of moeder zijn geworden..
Ik ben wel heel benieuwd naar hun verhalen..

Groetjse Marloes

hoi hoi! Welkom hier op deze site!!

Ook ik heb (helaas) overgewicht!
Ik loop bij de gynaecoloog voor onderzoeken en hij zei dat het wel kan beinvloeden om zwanger te worden maar het hoeft niet perse. Er zijn zat 'dikkere' vrouwen die wel zwanger zijn en moeder zijn geworden.

Hij heeft natuurlijk wel het advies gegeven om af te vallen maar het hoeft dus niet als je het niet wil.
Wij zitten zelf in de 8e ronde maar dat komt omdat mijn menstruatie ff hulp nodig had om goed op gang te komen en hij vertelde dat ik al mijn eitjes had opgespaard en dus niet zwanger kon worden. Nu is alles 'verholpen' en kunnen we verder.

Heel veel succes met zwanger worden!! En als je nog meer vragen hebt, je kan ze gewoon stellen hoor!! Er zijn zat meiden die dan reageren.

Groetjessss

hoi hoi,
ik helaas ook overgewicht al ben ik nu wel weer op goede weg! en heb gelukkig wel een wolk van een dochter gekregen maar toen was ik wel 10 kg lichter!ik ben er ook wel eens bang voor dat we daarom al weer in ronde 7 zitten maar hoeft niks te zeggen! ik probeer wel af te vallen maar wil ook niet te gek doen want dan kan je cyclus er last van krijgen! moeilijk allemaal...
succes!

Joh, dat verschilt van vrouw tot vrouw. Ik had een hele dikke vriendin (echt overgewicht, niet een beetje), maar die was 3x in ronde 1-2 zwanger. Ik zelf, normaal gewicht deed er langer over. Het is iets om in jouw achterhoofd te houden, afvallen kan altijd nog toch?

heey

ook ik heb overgewicht...
Mijn huisarts weet dit en heeft er verder nog niets over gezegt ivm zwanger worden...
Heb wel een tijdje bij de dieetist gelopen omdat ik gewrichs problemen had.
Ik ben nog steeds op dieet alleen wel minder dan daarvoor...
Zodra ik zwanger ben stop ik er natuurlijk helemaal mee...
Zou alleen goed op het eetpatroon letten en bewegen.

Ik zit nu in ronde 6 en ben aan het afwachten of het nu wel raak is....
We zullen zien...

heey meid

ik heb ook overgewicht en het heeft wel langer geduurt om eindelijk weer zwanger te worden maar hoeft niet door je overgewicht te komen hoor alleen heb ik nu wel zwangerschaps suiker maar ik heb in 2003 een miskraam gehad dat was een mola komt niet door over gewicht hoor is een genetische fout maar toen was ik ook net zo als nu en was ik zo zwanger waarom het dan toch 7 jaar duurde was omdat wij er te veel mee bezig waren in december hebben we het opgegeven en januari was ik al zwanger dus het zegt niet altijd wat hoor

groetjes tamjoh

Hoi,

Ik had bij de eerste veel overgewicht en toen in ronde 9 zwanger geraakt. Normale zwangerschap gehad en gewoon thuis bevallen in 1,5 uur tijd. De 2e nog steeds iets overgewicht ronde 1 was het raak, gewone zwangerschap gehad en thuis bevallen in 16 uur. ( dit omdat madam niet goed lag). Nu bezig voor nr 3 ben benieuwd.

Liefs Linda,

Hoi,

Hier ook een mama met flink overgewicht.
ik ben in ronde 6 zwanger geraakt van onze dochter, nu zijn we bezig met ronde 2 voor een tweede wondertje.

Ik heb me ook altijd druk gemaakt over het overgewicht, maar mijn kinderwens bleek toch sterker te zijn!

Het enige dat ik erg jammer vond is dat ik dus niet thuis boven op mn bed mocht bevallen. Maar goed daar ben ik ook wel overheen gekomen hoor,hahaha

liefs

Terug
Bovenaan