Overheersende onzekerheid....

Hee meiden, hebben jullie daar ook zo'n verschrikkelijke last van? Onzekerheid? Ik kan me niet herinneren dat ik de vorige keer zo super onzeker was.. Vanaf dag 1 dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik er absoluut niet gerust op... Gaat alles wel goed? Zou t komen omdat er om me geen zoveel miskramen zijn of is t een voorgevoel? Komende vrijdag hebben we de eerste echo.. Dan heb ik wat meer zekerheid, denk ik... Ik probeer me op één of andere manier niet te blij te maken over de zwangerschap... Is dit gek? Of zelfbescherming.. Ik voel me overigens wel echt zwanger, heel erg moe en ik moet de hele dag eten... Dat was de vorige keer ook... Maar ja die onzekerheid... GEK WORD IK ERVAN... Sorry hoor, moest dit kwijt.. X ikke

Hoi, ik had er in het begin ook erg last van. Dat is op zich heel gewoon. Maar nu ik twee echo's heb gehad is die onzekerheid minder en probeer er niet te veel aan te denken. Soms is dat heel moeilijk.
Hoeveel weken ben je eigenlijk?
Ik ben ook zo moe en vooral hetgeen dat er niets uit mijn handen komt, is nogal frustrerend.
Ik wil wel iets doen, zoals het huishouden, maar heb totaal geen zin hierin.
Zijn er meer dames die hier last van hebben?

MamaTwoBe,

Ik herken wel wat je schrijft. Ik ben ook nog niet top aan het genieten, mijn eigen ervaringen en de verhalen hier maken dat ook een beetje.

Bij mij is het zelfbescherming en ik hoop na morgen dat een beetje van me af te schudden.

Liefs grotebroer

ook ik herken het wel, bij mij is het ook zelfbescherming, gelukkig was onze 1e echo goed nu op naar de volgende op 8 dec. daarna hoop ik ook te kunnen genieten van het zwanger zijn.

Ook ik herken het wel hoor... Wij gaan het in het sinterklaas weekend aan de rest vd familie vertellen en daarna mag iedereen het ook weten. Maar toch voelt het niet helemaal goed... We hebben een hartje gezien, mijn buikje begint al op te komen (ben normaal heel slank en het is ons derde kindje), en toch voel ook ik onzekerheid... Komt misschien ook door de verhalen hier en de bekende 12 weken waar je eigenlijk "op hoort te wachten"

Toch probeer ik me daardoor niet te beinvloeden.

hee dames bedankt voor julli support.... Doet me goed... Helaas heb ik gister wat bloed verloren.. Ik hoop niet dat het wat betekend, helaas kan ik vanavond om half 7 pas terrecht voor een echo.. Dat wordt een lange dag. X

Terug
Bovenaan