Overijd, lijk een heel licht streepje te zien.

Silvia-xx

New member
We zijn nu ruim 1 jaar proberen zwanger te worden, vorige week naar de huisarts geweest voor verwijsbriefje gynaecoloog ivm zeer wisselvallige cyclus. Ik voel me al 2 weken zwanger, maar zwangerschapstesten waren negatief. Nu lijk ik deze ochtend een heel klein streepje te zien, maar ik wil nog niks geloven tot ik het zeker weet! Ik heb de sensibaby zwangerschapstest gebruikt. Mensen tips? Over 2 sagen opnieuw proberen, of bloed laten prikken bij huisarts? Pff, ik vind het veel te spannend allemaal ?
 
Hoi hoi
een streep is een streep beste wat je kunt doen 
is een test van de kruidvat die heeft mijn
vriendin ook gister gedaan met een licht streepje
en vandaag een clear blue test liet zien hoever
ze al was erg spannend allemaal ?
succes !!!
 
Ik ben naar kruidvat geweest en geb kruidvat 2 voor 5 euro gehaald en de clear blue digitale die meteen aangeeft hoeveel weken je bent. De digitale gaf aan: niet zwanger. Dus, of ik ben niet zwanger, of de digitale kan het nog niet aflezen of mijn middag urine bevat niet voldoende hormonen... durf nu ff geen kruidvat test te doen... dus nog maar even afwachten ben ik bang! 
 
Je kunt beter eerst de Kruidvat doen. Die heeft 10 ml/miu hcg nodig. De digitale 25. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat als je al twee weken zwanger bent je nog negatief test.
 
Nou, mijn cyclus is heel onregelmatig dus ik weet niet of ik al 2 weken zwanger zou zijn! Maar heb wel allemaal rare klachten, en heb zo'n voorgevoel! M'n borsten lijken ook wat groter en zijn zeer gevoelig, zelfs wat pijnlijk. Maar goed, ik denk dat ik morgen of overmorgen maar weer met ochtendurine test. 
 
Terug
Bovenaan