Overleden door vlokkentest

Hallo Allemaal.
Ik ben 40 jaar en afgelopen juli zijn wij door de vlokkentest onze dochter verloren. Achteraf bleek het kindje gezond te zijn, maar door invloeden van buitenaf is het dus doodgegaan zo vertelde de gyn. Ik heb het hier erg moeilijk mee, mede door de schuldgevoelens die ik heb. Wie heeft er ook zoiets meegemaakt en wil met mij die ervaring delen?
Alvast bedankt, Joyce

Wat lijkt me dit vreselijk om mee te maken. ik heb bij mijn zwangerschap van mijn dochter een vruchtwaterpunctie laten doen. Ik doe dat nooit meer. Ik was na de punctie vreselijk bang om mijn kind te verliezen. Ik ben nu 40, en als ik weer zwanger mag worden dan laten we een nekplooi meting verrichten.
Aan mijn reaktie heb je eigenlijk niets, maar ik wil je heel veel sterkte wensen met je verlies...

hoi,

ik ben 37 jaar en op 9 dec is onze dochter plotseling overleden, ze is op 12 dec geboren..,ze was helemaal compleet en af en ze hebben geen afwijkingen gevonden, de arts zegt dat de oorzaak naar alle waarschijnlijkheid de vruchtwaterpunctie is geweest..
wij hebben al 3 jongens van 17,13,12 jaar, daarom hebben ze ons geadviseerd de test te laten doen....
Dit meisje was zo vreselijk gewenst, ik heb hier zo"n verdriet van.
het voelt zo oneerlijk, ik zou wel graag nog n keer in verwachting willen zijn maar ik ben ook wel heel bang...
mn kinderen zijn niet van mijn huidige partner en dit zou zn eerste kindje zijn geworden, ik voel me ook zo schuldig tegenover hem...
moeilijk hè???

Op 18 april jl. is onze zoon na 17 weken zwangerschap levenloos geboren. na de obductie bleek dat hij kerngezond was. brute pech aldus de gyn. Hij zei nog het is maar geod dat je geen onderzoeken hebt laten doen anders zou je denken dat het daar van kwam.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat het ook gebeurd zonder de vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Ik ben nu weer zwanger (26 weken) en het is een zwangerschap waar ik bijna niet van kan genieten. het gaat iets beter omdat ik het nu goed voel bewegen. Maar ook nu hebben we geen onderzoeken laten doen ondanks de risicoleeftijd. Ons kindje is welkom zoals het kmt, en volgens de vele echo's die ik heb gehad is het gezond.
je moet je vooral neit schuldig voelen tegenover je partner, jij hebt er geens chuld aan. je deed de test omdat je hem graag een gezond en perfect kindje had willen geven.

Terug
Bovenaan