overleden kindje bij 5 1/2 maand zwangerschap

ons kindje is bij 5 1/2 maand zwangerschap overleden, wegens infarcten in de placenta waar niets van te merken was. Ik ben dus ingeleid om te gaan bevallen, van ons kindje wat al niet meer leefde. We hebben heel goed afscheid kunnen nemen, ze is ook gecremeerd.
Nu ben ik opnieuw zwanger, 7 weekjes nog maar en niemand weet het nog. We zijn heel blij, maar ook best bang en we gaan het denk ik pas echt geloven als we de baby gezond in onze armen kunnen houden.
Er zijn vast meer mensen die dit meegemaakt hebben, graag zou ik hun ervaring eens lezen. bedankt!
 
Wat afschuwelijk en tegelijk nu dus ook weer fijn voor jullie! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb geen ervaring, maar ik weet wel dat er een speciaal forum is voor wat je nu meemaakt. Ik zag dat er nog niet zoveel reacties waren, dus ik dacht dat je daar wat aan zou hebben. Probeer te genieten, al weet ik zelf ook hoe moeilijk dat kan zijn.

Liefs.
 
Ik denk dat veel vrouwen niet weten wat ze met dit nieuws aanmoeten, omdat ze zelf op een rose wolk zitten en niet over dit nieuws willen nadenken.
Kan me eerlijk gezegt wel voorstellen.
Ik sta er nu wel even bij stil en wens ze veel sterkte en daaroverheen veel geluk.
En het is inderdaad raadzaam om hulp te zoeken als je er alleen niet uitkomt.
 
Hoi,

Heel herkenbaar....ik ben in dec mn dochtertje verloren na 20 wkn ook aan infarcten in de placenta(waarschijnlijk)een andere oorzaak is er niet gevonden..
ik ben nu ook weer in verwachting(pas 6 wkn) maar de angst om dit nog n keer mee te maken is heel groot!

En t feit dat andere mensen er niet over na willen denken is wel begrijpelijk...ik heb altijd gedacht..DIT OVERKOMT MIJ NIET!!
DUS WEL......! ik ben al moeder van 3 grote kids en hoop dat t nu allemaal goed gaat!!

Ik zou t wel leuk vinden om elkaar n beetje te steunen gedurende de zwangerschap

Heel veel succes