Overloper !!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben "overgelopen" van het zwanger worden forum naar hier.
Ik heb gisteren positief getest, het is dus nog allemaal erg pri.
Sommige zullen mijn verhaal wel hebben gelezen.
Misschien leuk om kot iets over mezelf te vertellen: ben 29 jaar, getrouwd, schat van een dochter van 2 jaar, docent nederlands als tweede taal aan allochtonen en super gelukkig.
O'ja, ik ben ook nog verslaafd aan het forum!

Tot gauw, liefs Andrea

Hai Andrea..
Hier ook een overloper...
was jij niet diegene bij wie het gelijk raak was?

GEFELICITEERD he meis...
geniet ervan

Hey Tinuh,

Nee, helaas!
Het is raak in de 12de ronde!

Maar daarom extra blij!

Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!

Liefs Andrea

Hai Andrea.. hiih dan heb ik me vergist...
sorry
......

voel je je al zwanger? ikke aan de ene kant wel en aan de andere kant niet...maar ja volgens mij is dat wel vaker zo...

Heb je al klachten??

Liefs Tine

Hoi Dames,

Van harte gefelicicteerd met jullie zwangerschap. Hier nog een verslaafde aan dit forum. Tja je moet ergens je ei kwijt he? Mijn man kan ik er niet mee lastigvallen, die wordt gek van me. Dus dan maar gezellig hier. Oh ja ben trouwens ook leerkracht ( basisonderwijs, groep 8  )

groetjes juffie (21 weken zwanger van de eerste )

Hoihoi,

Ik voel me zeker zwanger, de hele dag door een vol, misselijk gevoel, precies als bij de eerste zwangerschap.
Ik moet alleen opletten, ik heb bij mijn eerste zwangerschap 2x een heftige nierbekkenontsteking gehad, dat wil ik beslist niet nog een keer meemaken.

Och, ik heb na de eerste zwangerschap, bevalling en alles wat erbij hoort gezegd dat ik het nooit meer zou doen en zie hier...................dolglukkig en 4 wk en 2 dgn zwanger.

xxx Andrea

Terug
Bovenaan