ik wilde graag weten of er meer vrouwen zijn die hun zwangerschap verplicht moesten afbreken of grond van medische redenen, en dan in de vorm van overmatige braken en misselijkheid, zo erg dat je eigen gezondheid in gevaar komt, ik heb dit helaas moeten ondervinden bij 8 weken zwangerschap dat we geen keus hadden. Ik zou de zwangerschap niet kunnen volbrengen, ongeloofelijk dat we deze keus moesten nemen, er is erg veel ongeloof, hoe we dit hebben kunnen doen, en dat is nog het ergste niemand begrijpt je, maar deze zwangerschap was meer dan gewenst, en dan gaat het tegen je gevoel in om er mee te moeten stoppen, neem dat van mij aan. Ik heb al 2 kinderen en bij elke zwangerschap werd het erger, was nu voor de 6keer in verwachting, een verstoring van de hormoonhuishouding noemen ze het ook wel. heb meer dan een week aan het infuus gelegen kon geen druppel water binnenhouden, werd steeds zwakker en ging ook steeds vaker van mijn stokkie, nog accupunktuur gehad in het ziekenhuis tegen de misselijkheid, maar mocht niet baten. moesten toen een keus maken, mijn man was erg bang om mij te verliezen zei hij, heb het allemaal niet zo bewust meegemaakt, leefde alleen maar in de roes van niet slapen en overgeven en misselijkheid tot het niet meer ging, de moeilijkste keus van mijn leven, misschien zijn er nog vrouwen die dit ook meegemaakt hebben.