overmorgen is het maand JUNI

hallo meiden,
nog 2 nachtjes en de maand is aangebroken.
zo denk je van ik moet nog 20 weken en zo is het juni.
het mooie weer komt er ook weer aan,hele geweldig.
houden jullie nog een beetje vol.
ene kant ben ik het helemaal zat,heb ik zoiets van kom maar.maar andere kant als ik de babykamer zie denk he kan over 2 weken wel iemand al in dat wiegje liggen,raar idee opeens.
zal het een wk kindje worden.tijdens de voetbal hahaha.
ik wens jullie veel succes en hopelijk een vlotte bevalling.
gr marjan

Ik weet precies wat je bedoeld. Het is wel heel snel gegaan. Morgen inderdaad juni. Zo sta je eerst tussen het rijtje aan de linkerkant met juni mama's, zo sta je in het midden en klim je stiekum omhoog en nu is het met nog een nachtje alweer juni.
Ik hoop niet dat ze tijdens het wk komen, daar wil ik zelf ook nog even van genieten, maar ja we hebben het niet voor het uitzoeken dat doen de baby's wel voor ons.

Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes.
Liefs Tamara

pff wat gaat t snel he!! ook ik kan me niet voorstellen dat er over 3.5 week een schattig mooi klein babytje in t supermooie babykamertje ligt!

ik denk dat ik zelfs het zwanger zijn ga missen!! ik vind t nog elke dag een heerlijk gevoel als onze kleine meid ff lekker heen en weer beweegt/ schopt!

en dat wk he.... ik heb al uitgebreid opdracht gekregen dat ik niet op de 14e,19e of op de uitgerekende datum, de 24e mag bevallen want dan moet t nederlands elftal voetballen!

ben benieuwd wanneer ze zich aankondigt en wanneer alle andere kleintjes komen! spannend!!

iedereen veel suc6!!

liefs

het is echt heel snel gegaan idd zo lopen we te klagen over de klachten en zo zijn er al 2 juni baby`s geboren nog 1 nachtje slapen en het is juni ik zelf moet nog 13 dagen maar hoop stiekem dat ook deze spruit zich weer eerder aankondigt moet zeggen kan niet wachten we zijn er helemaal klaar voor kop op meiden dit zijn echt de allerlaatste zware loodjes rust allemaal goed uit en op naar mooie en vooral gezonde kindjes

hoi,
kan niet lang meer duren.
maar wat een nacht,kon niet slapen,klaar wakker,kind klaar wakker,doordat ze niet is ingedaald en stuit ligt ligt dat lekker te trappen tegen me blaas en dan het hoofdje tegen me maag aan te duwen.als ze maar niet zo nachtspook gaat worden.
me heupen doen zo´n pijn.vanmorgen me dochter naar school gebracht en weer in bed gedoken.voel me nu nog duf.zou zo weer willen en er niet meer uit willen komen.maar dat is niet bevorderlijk voor me bekken.
vanavond even naar zwangerschaps zwemmen,misschien dat ik dan als een blok slaap.
gr marjan

ja marjan heel herkenbaar die vreselijke nachten hier in huize scheel ook maar dan van de voorweeen soms denk ik echt dit is het maar helaas word weer wakker met een bolle buik me kids zijn ook echt klaar met wachten me dochter van 4 zei deze ochtend mama me potje met geduld is nu echt op en de winkel heeft geen nieuwe potjes met geduld ik moest zo lachen
nou ik hoop dat jij vannacht goed slaapt en anders gaan we gewoon in de nachtelijke uurtjes op hyves hihi

jaja, ik ben oer 2 dagen al uitgerekend.
waneer zou die kleine komen??
morgen avond?? tijdens nederland- ghana??
whahaha ik heb totaal niks met voetbal, dus zou mij geen worst intreseren.
moet alelen telkens aan die reclame denken, dat vrouw aan het persen is, en man loopt te juichen omdat er wordt gecoord met voetbal op de tv whahahahahahaha.
erwin is hier nogal gek op voetbal :p

ach, we wachten het af, waneer ze zich aankondigd.
hopelijk morgen of overmorgen. zou wel mooi zijn :D
kan eerlijk gezegd nu toch niet meer wachten hoor, totdat ik dat poppetje in mn handen heb.
nathalia (2 jaar) kan oo kniet wachten totdat ze haar zusje eindelijk te zien krijgt.
elke keer als ze de baby kamer ziet, vraagt ze: waar blijft (naam baby) nou? waneer komt ze uit mama buikkie?
thalia wilt kroelen met (naam baby)
enz enz.
heel schattig om te horen.

bij jullie is slapen een probleem, ik daarintegen kan juist de hele dag door slapen.
ik ben de laatste paar dagen gewoon echt continu moe!
over ongeveer een uurtje is erwin thuis, dan ga ik eten maken en toch echt even een uurtje pitten. zit serieus gewoon de minuten af te tellen, totdat ik naar bed kan.
erg vervelend.

liefs, do

Terug
Bovenaan