overnachting onderweg

Wij gaan deze zomer op vakantie naar zuid-frankrijk met onze twee kinderen van (dan) 10 en 25 maanden.

We willen onderweg ergens overnachten maar hebben nog al problemen in het vinden van een goed hotel of iets dergelijks, dicht langs de snelweg, waar ze ook familiekamers hebben.

Een keten als Formule 1 is natuurlijk vlak langs de snelweg echter deze hebben, bij mijn weten, geen familiekamers.

Wie weten ketens met familiekamers met bijvoorbeeld 2-3 slaapkamers ?
 
Hoi Enna,
Wij hebben 3 kinderen, dus ook behoefte aan meer slaapgelegendheid dan de Formule1 biedt--overigens sliepen wij met twee kinderen nog wel op 1 kamer. Ik heb afgelopen kertsvakantie geslapen bij de Ibis, die wel familiekamers heeft (2 kamers). Je kunt de verschillende hotels, ook langs de snelweg,  bekijken op www.accor.com en dan kun je ook kiezen tussen Formule 1, novotel etc, want het is allemaal dezelfde keten. Wel verschillend is faciliteiten en prijs. Wij konden alleen niet via de Nederlandse centrale reserveren voor een kamer met kinderen, en webmatig bestellen ging ook niet, dus ik heb direct met het hotel moeten bellen. Ook niet zo erg.
Succes.
Groetjes,
michelle.
 
Wij halen onze overnachtingshotels meestal uit de reisgids van vrij uit. Daar hebben de reisgidsen met bv de bestemming Frankrijk en/of Spanje of de gids voor kampeervakanties achterin een speciaal stukje met overnachtingshotels. Daar staan idd Novotel hotels in, maar ook andere ketens. Vaak is het bedrag per nacht ook nog voordeliger dan wanneer je zelf rechtstreeks boekt bij het hotel. Wel moet je via vrij uit nog 15 euro reserveringskosten betalen, maar dat weegt meestal wel op tegen het prijsverschil. Meestal stuur ik alsnog een mail naar het betreffende  hotel waarin ik een babybedje reserveer zodat je zeker weet dat dat klaarstaat. Je kunt gewoon via internet bij ze boeken op www.vrijuit.nl . Maar zorg wel dat je de reisgids (die je ook via internet kunt aanvragen) hebt om het hotel uit te zoeken. Succes ermee en alvast een fijne vakantie.
 
Terug
Bovenaan