Overspannen...

A

Anoniem

Guest
Nooit gedacht dat dit mij zou overkomen, dat leuke meisje dat altijd lacht...
ik zit nu al meer dan 2 weken thuis in de ziektewet omdat ik overspannen ben.
4 jaar zijn we bezig met ons eerste kindje.. die er nog steeds niet is. Maar naar 4 jaar wordt de stress mij een beetje teveel. Voel me net een zombie, ben de hele dag alleen maar aan het janken...
Kom net bij de bedrijfsarts vandaan en maandag heb ik een afspraak bij mijn huisarts. Ben benieuwd... ben al jaren niet meer bij de huisarts geweest.

Pff even de zooi van me af schrijven hoor..

Liefs xx

He meid toch. Maar het is ook niet even iets he. Je hebt die wens samen en je hoopt tegen beter weten toch op een wonder. Gun jezelf de ruimte om te huilen, boos te zijn. Wat dan ook. Natuurlijk komt er ook nog een stukje extra spanning bij voor volgende maand. Ik hoop van ganser harte dan ze daar wat kunnen doen. Maar tot die tijd, even lekker egoïstisch zijn. Dat ligt denk ik niet in je aard, maar heb je wel even nodig. Laat het nu maar eens even om jou/jullie draaien. Even alleen maar doen waar je zin in hebt. Of dat nu heerlijk onverzorgd jankend op de bank is of een eindeloze wandeling met de hond. Heel veel sterkte en weet dat er hier ook mensen aan je denken.

Dikke knuffel van mij.

Jeetje....wat erg voor je. Het is zeker niet gek dat het je allemaal te veel is..
Ik wil je heel veel sterkte toe wensen en ontzettend veel geluk voor de toekomst.

Liefs!

Bosbesje, ik het vorig jaar in een burnout gezeten, dus ik weet wat je meemaakt.Bij mij was het mn. mijn werkdruk maar ook het zwanger willen worden, hormonen etc, wat de druppel was. Ik ben echt omlaag gekelderd tot een dieptepunt dat ik nooit meer wil meemaken. Hoewel ik het toen niet kon geloven, kom je er weer uit. Waarschijnlijk zelfs met nieuwe inzichten en hernieuwde energie.
Idd wat supertje zegt: het is niet niks, dit grote verdriet wat je mee moet dragen, nog even erbij.... En niemand die het echt begrijpt, sterker nog, veel mensen weten het niet.

Sta jezelf toe om ziek te zijn. Overspannenheid is echt iets. Ook voor lachende en vrolijke mensen met een intens verdriet achter de lach.
Bij mij was acceptatie dat ik ziek was de eerste stap naar herstel.

Dikke knuf
Wenser

Veel sterkte toegewenst. Hoop dat je jezelf snel wat beter voelt. En veel geluk voor de toekomst.

Dikke knuffel

Dank je wel meiden.. jullie zijn echt lieverds :) ben zo blij met jullie steun

en inderdaad, ook het werk speelt hier mee. Vooral mijn teamleider begrijpt het niet... en dat is gewoon heel erg triest.

liefs xx

Meid, wat moeilijk. Ja kinderen krijgen en zwanger raken is soms een moeilijk punt. Vooral als het niet lukt, door wat voor reden dan ook. Het kan veel spanning geven. En je omgeving kan er soms zo gemakkelijk over praten of het niet begrijpen. Goed van je om even een time-out voor jezelf te nemen.... uit te rusten... zet misschien even alles stop... even een paar maanden rust... dan kun je daarna weer kijken hoe je verder wilt.

Sterkte!

Terug
Bovenaan