Overstap ander ziekenhuis...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

In de afgelopen weken hebben jullie mij steen en been horen klagen over het ziekenhuis waar mijn man en ik nu onder behandeling zijn. Vanmorgen een ander ziekenhuis gebeld om de overstap in orde te gaan maken.

We kunnen daar helaas pas 16 April terecht voor een intake gesprek en dat betekend dat als er een 2de IUI moet plaats vinden (hoop het niet) dat die dan nog wel in ons huidige ziekenhuis zal zijn en dat een eventuele 3de IUI dan wel in het 'nieuwe' zieknhuis zal zijn.

Mocht het deze ronde raak zijn dan kunnen we iig wel naar het 'nieuwe' ziekenhuis voor echo's e.d.
Maar goed....Nu loop ik wel erg vooruit op de zaken. Haha!

Ben blij dat het nu geregeld is en wij hebben bij dit ziekenhuis gewoon een veel beter gevoel ook al duurt het nog even voordat daar de molen verder draait.

Moest het ff kwijt. Liefs Lynn.

Hee Lynn,

Wat fijn dat je er nu een beter gevoel bij hebt is toch wat rustiger in je hoofd ook .....

Nu hopen dat je daar alleen voor de echo's naar toe hoeft hihi !!!

Liefs

Heel goed van je! Je moet niet met je laten sollen, je bent geen pop!
Hopelijk zijn ze in het nieuwe ziekenhuis een beetje menselijker....fouten worden helaas overal gemaakt maar zoveel als bij jullie is niet goed.

Maar je gaat wel al vooruit denken, ivm echo's enzo. Dat doe je toch en is heel normaal.
Ik weet ook precies wann ik nu uitgerekend zou zijn mocht ik zwanger zijn en wann dan de echo's zouden moeten zijn-:) Willen we het met moederdag vertellen maar dan lopen we weer op de zaken vooruit-:)

We blijven maar gewoon duimen!!!!

Hey Lynn,

Wat goed dat je erachter aan bent gegaan.
Beter dat je verder bent gaan kijken en een ander ziekenhuis hebt gevonden waar je terecht kan.
En 16 april is wat verder weg maar gelukkig heb je wel wat positiefs om naar uit te kijken.

Ik hoop natuurlijk dat het deze keer raak is en dat de echo's eraan komen.

Maar een goeie zet dat je wat anders hebt gevonden waar je je goed bij voelt.

Ik blijf duimen!

Liefs Ram24

Fijn dat het geregeld is zeg! Hopelijk is de volgende afspraak voor een echo!

Mijn duimen draaien!

Fijn Lynn maar hoop toch dat je eerder zwanger bent!

Wens je veel s6 duimen draaien overuren

Fijn dat je terecht kan! Liever dat het niet meer hoeft natuurlijk, maar mocht het nodig zijn, ben je in goede handen!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan